Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا-تیم رول بال اسکیت بانوان استان کهگیلویه بویراحمد به مقام قهرمانی چهارمین دوره رقابت های رول بال اسکیت بانوان کشور دست یافت.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد روز شنبه گفت:،تیم رول بال اسکیت بانوان استان کهگیلویه بویراحمد توانست با اقتدار در چهارمین دوره رقابت های رول بال اسکیت بانوان کشور قهرمانی را بدست اورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهارمین دوره رقابت های رول بال اسکیت بانوان کشور در تاکستان قزوین برگزار شد.
ارمان قنبر زاده به ایرنا افزود: در دیدار پایانی تیم رول بال اسکیت بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد با نتیجه 6بر1 تیم آریا تهران را شکست داد و به مقام قهرمانی این رقابتها دست یافت.
وی ادامه داد: در دیدار رده بندی این مسابقات نیز دو تیم تاکستان قزوین و اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم اصفهان با پیروزی سه بر صفر مقابل تیم قزوین به مقام سومی دست یافت .
تیم رول بال اسکیت بانوان استان کهگیلویه بویراحمد بعنوان پرافتخارترین تیم رول بال اسکیت بانوان کشور، در چهار دوره قبلی این مسابقات ، دو عنوان قهرمانی ،یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی را در کارنامه دارد.
کهگیلویه و بویراحمد بیش از 50هزار ورزشکار زن و مرد در رشته های مختلف دارد.
خبرنگار و انتشار: علیزاده
1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان با حضور ۹ تیم از ۶ استان در سالن فدراسیون شطرنج برگزار شد که در پایان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان با کسب ۱۱ امتیاز به مقام سوم رسید.
تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز قهرمان شد و تیم پیکار افکار لرستان با ۱۳ امتیاز مقام دوم را به دست آورد.
بازیکنان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان در این مسابقات استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی راد، سید علیرضا حسینی و رضا صادقی بودند.
مربیگری و سرپرستی تیم را هم مرتضی صادقی بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای