Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-19@11:24:07 GMT

دوقلوهای معروف و متفاوت اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۷۲۹۶

دوقلوهای معروف و متفاوت اینستاگرام

دوقلوهای معروف و متفاوت اینستاگرام

 

نگاهی به تصاویر تازه منتشر شده دوقلوهای معروف شبکه های اجتماعی . دوقلوها همیشه شبیه همدیگر هستند و در برخی مواقع نادر ممکن است قیافه دوقلوها با هم تفاوت داشته باشد. ایران ناز تصاویری از دوقلوهای معروف اینستاگرام با قیافه متفاوت را در این بخش گردآوری کرده است.

 

 

دوقلوهایی که در 7 ماهگی بین کاربران فضای مجازی مشهور شده اند مثل همه ی بچه های دیگر دوست داشتنی هستند اما یک تفاوت جالب بین این دو موجب جلب نظر دیگران شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوقلوهای معروف اینستاگرام

این دوقلوها با رنگ پوست متفاوت به دنیا آمده اند و همین برای همه جالب است . “ایزابلا ” و “کالم” خواهران دوقلوی دوست داشتنی هستند که تفاوت رنگ پوست آنها باعث شهرتشان در اینترنت شده است ، تفاوتی که در تصاویر این بخش از سرگرمی سماتک مشاهده می کنید.

 

 

دوقلوهای بی شباهت به هم

 

 

اکثر افرادی که تصاویر و یا خود این خواهران دوقلو را دیده اند فکر می کنند که آنها پدر و مادری با رنگ پوست متفاوت دارند اما اینطور نیست و والدین دوقلوها هر دو آفریقایی – آمریکایی هستند.

 

تفاوت قیافه دوقلوها

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

دستیار هوش مصنوعی متا (Meta AI) که سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود، حالا به‌طور رسمی به تمام پلتفرم‌های این شرکت، یعنی اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و مسنجر اضافه شده است. علاوه بر این، برای اولین بار از طریق یک وب‌سایت مجزا با آدرس Meta.ai قابل دسترس است.

متا امید دارد تا دستیار هوش مصنوعی آن به یک رقیب واقعی برای ChatGPT تبدیل شود و به‌همین دلیل، غول شبکه‌های اجتماعی همچنین Llama ۳، نسخه بعدی مدل منبع‌باز خود را نیز معرفی کرده است. متا ادعا کرده که Llama ۳ در بنچمارک‌های اصلی از مدل‌های رقیب خود عملکرد بهتری داشته است و در انجام وظایفی مانند کدنویسی از آنها پیشی می‌گیرد.

از امروز، دو مدل کوچک‌تر Llama ۳ هم در دسترس دستیار هوش مصنوعی متا و هم در دسترس توسعه‌دهندگان خارجی قرار گرفته است و نسخه بسیار بزرگ‌تر و چند وجهی آن در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا به ورج می‌گوید که این شرکت قصد دارد Meta AI را به «هوشمندانه‌ترین دستیار هوش‌مصنوعی» تبدیل کند که «مردم سراسر جهان می‎‌توانند به‌طور آزادانه از آن استفاده کنند.»

قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد دستیار هوش مصنوعی متا

دستیار هوش مصنوعی متا در حال حاضر تنها چت‌باتی است که از نتایج جستجو بینگ و گوگل به‌صورت همزمان بهره می‌برد و غول فناوری تصمیم می‌گیرد که چه زمانی از هر یک از موتور‌های جستجو برای پاسخ‌دادن به درخواست کاربران کمک گرفته شود. قابلیت ساخت تصویر آن نیز ارتقاء پیدا کرده تا بتواند انیمیشن (در اصل فایل GIF) و تصاویر با کیفیت بالا تولید کند.

علاوه بر این، «احمد الداله»، رئیس بخش هوش مصنوعی متا می‌گوید که هنگام باز کردن این چت‌بات، یک پنل پیشنهادات سریع الهام گرفته‌شده از Perplexity نیز نمایش داده خواهد شد.

در حالی که Meta AI تا به امروز فقط در ایالات متحده در دسترس بوده است، اکنون به زبان انگلیسی در استرالیا، کانادا، غنا، جامائیکا، مالاوی، نیوزیلند، نیجریه، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اوگاندا، زامبیا و زیمبابوه نیز منتشر شده است و در آینده کشور‌ها و زبان‌های بیشتری هم در راه است.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • مردان و زنان در عوامل موثر در چاق شدنشان هم متفاوت هستند!
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • دو میم کوین محبوب شیبا اینو و دوج کوین؛ بررسی تفاوت های آنها
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!