Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتی اگر پنالتی محسن فروزان مقابل پرسپولیس تبدیل به گل می شد باز هم تصمیم دادن ضربه پنالتی به گلر تیم تصمیم اشتباهی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حتی اگر پنالتی محسن فروزان مقابل پرسپولیس تبدیل به گل می شد باز هم تصمیم دادن ضربه پنالتی به گلر تیم تصمیم اشتباهی بود.در بازی که به اعتقاد خیلی ها پیروزی در آن ۶ امتیاز ارزش داشت ارزش تصمیم گیری ها نیز چند برابر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی مربی یک تیم باید بهترین تصمیم را بگیرد و بازیکن هم باید مسئولیت پذیری خود را دو چندان کند اما نه محسن فروزان و نه مهدی تارتار در این مسئله به اندازه کافی دقیق عمل نکردند.

در فوتبال معروف است که می گویند حتی اگر دروازه بان تیم شما بهترین پنالتی زن تیم باشد نباید در پنالتی های جریان بازی پشت توپ قرار بگیرد. بی دلیل نیست که در فوتبال دنیا نیز گلرها هرگز پشت ضربه پنالتی قرار نمی گیرد و آخرین بار ۲۰ سال پیش خوزه لوئیس چیلاورت پاراگوئه ای بود که پنالتی های تیمش را می زد. از طرفی نکته فنی وجود دارد که مانع از زدن پنالتی توسط گلر می شود. گلرها کمتر از دیگر بازیکنان یک تیم در طول بازی به توپ ضربه می زنند و همین موضوع باعث می شود دقت کمتری در شوت های خود داشته باشند.

برخی تصمیمات در فوتبال مانند قوانین نا نوشته هستند. همانطور که یک مربی سومین تعویض خود را به دقایق پایانی اختصاص می دهد تا در صورت مصدومیت بازیکنش بتواند از آخرین تعویض استفاده کند پنالتی های یک تیم را هم گلر تیم نمی زند. در فوتبال جهان مانوئل نویر پنالتی زنی درجه یک است اما هرگز پشت پنالتی بایرن مونیخ در جریان بازی قرار نگرفته است.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش رئال مادرید موفق شد سیتی را در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۳ شکست دهد. بازی در وقت‌های قانونی ۱-۱ شده بود.

بنابر روایت ورزش سه، در رئال لوکا مودریچ پنالتی اول را خراب کرد ولی ۴ بازیکن دیگر موفق به گل کردن پنالتی خود شدند تا رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

داویده آنچلوتی، دستیار کارلتو، در پایان بازی در مورد ترتیب ضربه زنندگان رئال گفت: «دقایقی مانده به ضربات پنالتی در ذهن خودم کسانی که می‌توانستند پنالتی بزنند را مرور کردم. مودریچ، بلینگام، ناچو و لوکاس برایم واضح بودند ولی روی فده نیز نظرم مثبت بود. وقتی با او حرف زدم گفت بسیار بسیار خسته است و توان پنالتی زدن ندارد. در نهایت قرار شد رودیگر پنالتی آخر را بزند.»

کارلو آنچلوتی هم گفت که روی ادر میلیتائو نیز نظر مثبت داشتند ولی او درخواست کرد پنالتی نزند. دلیلش شناخت ادرسون روی او بود و اینکه اعتقاد داشت در تمرینات تیم ملی برزیل به اندازه کافی روی پنالتی‌های وی اشراف پیدا کرده و بهتر است او در میان ضربه زنندگان نباشد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896730

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال