Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@18:41:56 GMT

زرنگی زن قربانی تجاوز برای شناسایی متجاوز

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۸۰۹۱

به گزارش همشهری، او گفت: در حوالي ميدان آزادي منتظر تاكسي بودم كه يك پرايد جلويم توقف كرد. به جز راننده مرد ديگري هم در ماشين بود و من سوار شدم اما چند لحظه بعد آنها با چاقو من را تهديد كردند. مي‌گفتند اگر سر و صدا كنم من را مي‌كشند. آنها هرچه داخل كيفم بود را سرقت كردند و در ادامه در جايي خلوت من را مورد آزار و اذيت قرار دادند و در نهايت در خياباني خلوت رهايم كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شرايطي كه تحقيقات در اين‌باره ادامه داشت زن جوان دیگری نزد مأموران رفت و با بازگو كردن ماجراي مشابهي گفت كه شماره تلفن يكي از متهمان را در اختيار دارد. او گفت: من هم به‌عنوان مسافر سوار خودرويي شدم اما سرنشينان آن كه دو نفر بودند شروع به تهديد كردند و با سرقت اموالم من را مورد آزار و اذيت قرار دادند اما وقتي مي‌خواستند رهايم كنند با يكي از آنها طرح دوستي ريختم و شماره تلفن او را گرفتم.

در چنين شرايطي با هماهنگي مأموران زن جوان با يكي از متهمان تماس گرفت و با او قراري صوري ترتيب داد. به اين ترتيب وقتي متهم در محل قرار با زن جوان حاضر شد خود را در محاصره مأموران ديد و دستگير شد. او كه صاحب خودروي پرايد است، در اعترافاتش گفت: با همدستي دوستانم دو زن جوان را ربوديم و هر بار با يكي از دوستانم نقشه‌اي را كه كشيده بودم عملي كرديم.

به‌دنبال اعترافات متهم يكي از همدستان وي دستگير شد اما دومين نفر بدون اينكه ردي از خود به جا گذاشته باشد، گريخت. به اين ترتيب پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

در جلسه رسيدگي به اين پرونده كه ديروز در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حشمت‌الله توكلي برگزار شد بعد از آنكه شاكيان شكايت‌شان را مطرح كردند ۲متهم به دفاع از خود پرداختند و اتهام‌هاي خود را گردن گرفتند و از دادگاه خواستار تخفيف در مجازات شدند.

در پايان اين جلسه قضات دادگاه براي تصميم‌گيري در اين‌باره وارد شور شدند. قضات دادگاه متهم رديف اول را به اتهام آدم‌ربايي، سرقت، تهديد، فحاشي و رابطه نامشروع به عنف به تحمل ۲۲سال حبس و شلاق محكوم كردند. متهم رديف دوم كه يكي از شاكيان نسبت به او اعلام گذشت كرده بود به ۷سال حبس محكوم شد و سومين متهم كه متواري است به‌طور غيابي به تحمل ۲۲سال زندان محكوم شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد