Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کرم پور با انتشار یادداشتی انتقادی از اکران فیلم «سوفی و دیوانه» انصراف داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، مهدی کرم پور تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» با انتشار یادداشتی در فضای مجازی موقتا از اکران آخرین ساخته خود انصراف داد.

در این یادداشت آمده است:

از جلوی سینما می گذرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی فیلم ها حیرت آورند. حالا دیگر پوسترهایشان هم یکی ست مانند دیگری.

سینمای عوام زده حالا به اشکال نوظهور آمده؛ اصالت بر سرمایه و سود است.

از آسمان میلیارد می بارد با پیژامه و زیرپوش…اسامی فیلم ها که گویی سینما نیست، تون آپ است.

آن طرف تر سینمای سفارشی با حقنه و القا…گاه حتا در پوستین اپوزیسیون!

رو به رویش فیلم سیاه اجتماعی با چاشنی فرصت طلبی و تحلیل بریده جریده ای اش گوش فلک را کر می کند و نوچه های سواد مجله ای شان، هیجان زده سر به حرف های کلیشه تکان می دهند، که مهم است لابد!

فیلم های متفاوت تری هم هستند اما در این وانفسا گم می شوند.

خب تا قمر در عقرب است تمایلی به شرکت در مسابقه هیجان زدگی و گریبان دری ندارم. انگیزه ای هم.

«سوفی و دیوانه» فیلم سر صبر است. فست فود نیست. باکسی هم مسابقه نمی دهد.

خواندم قرار است اکران شود. گفتم بنویسم که فعلن نمی شود.

امروز روز سینمایی ست که آن ها می خواهند و ما نمی خواستیم.

ما هم خریدارانی داریم، هنوز…که من به عشق شان می نویسم و فیلم می سازم. قرارمان با آن ها وقت دیگر، شاید!»

«سوفی و دیوانه» درامی از مهدی کرم پور است که در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران دومین جشنواره فیلم سلامت در سال جاری را نیز از آن خود کرد. این فیلم قرار بود در آذر ماه امسال اکران عمومی شود اما کرم پور ترجیح داده نمایش آن را به زمان دیگری موکول کند.

true برچسب ها : اکران عمومی فیلم سوفی و دیوانه مهدی کرم‌پور true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه زیر نظر پیمان اکبری آغاز شد و بامداد امشب هم «موریس موتا پائز» به ایران می‌آید تا تمرینات تیم ملی زیر نظر او پیگیری شود، موجی از استعفای ملی‌پوشان از حضور در تیم ملی به راه افتاده است.

محمد فلاح سرعتی‌زن تیم ملی اولین بازیکنی بود که از تیم ملی ایران کناره‌گیری کرد، او در صفحه شخصی خود دلیل کناره‌گیری‌اش را مصدومیت اعلام کرده بود. بعد از آن نوبت به مهدی مرندی لیبروی تیم ملی و بازیکن فولادسیرجان ایرانیان رسید که صبح امروز از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرد. او هم دلیل انصرافش از حضور در تیم ملی را آسیب دیدگی اعلام کرد و به این ترتیب این بازیکن باسابقه تیم ملی ایران را برای کسب سومین سهمیه حضور در المپیک همراهی نخواهد کرد.

بحث عدم حضور موسوی و امیر غفور هم این روزها مطرح است که البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. با توجه به موج انصرافی‌ها از حضور در تیم ملی به نظر می‌رسد کار برای حضور در لیگ ملت‌ها سخت‌تر از قبل خواهد شد. تاکنون سه بازیکن تیم فولادسیرجان ایرانیان که هدایت آن در فصل گذشته برعهده بهروز عطایی بود از حضور در تیم ملی انصراف دادند.

پیش از این نیمکت تیم ملی در اختیار بهروز عطایی بود که او نتوانست با تیم موفقیتی به دست بیاورد، تیم ملی در لیگ ملت‌ها در دوره مربیگری عطایی ضعیف‌ترین نتیجه را به دست آورد، در مسابقات انتخابی هم نمایش دور از انتظاری از بلندقامتان ایران دیدیم که در نهایت منجر به سقوط ایران در رنکینگ جهانی شد.

کد خبر 6086312 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • ببینید/رجزخوانی کارگردان آپاراتچی علیه رژیم صهیونیستی