Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:07:18 GMT

افتتاح حوزه مقاومت حضرت مریم در اسفندک+ تصویر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۸۱۶۷

افتتاح حوزه مقاومت حضرت مریم در اسفندک+ تصویر

در ششمین روزاز هفته بسیج حوزه مقاومت حضرت مریم(س) در اسفندک و حوزه مقاومت شهید ملازهی در شهر محمدی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، در ششمین روز از هفته بسیج حوزه شهید ملازهی شهر محمدی با حضور فرمانده سپاه شهرستان، شهردار محمدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و جمعی از بسیجیان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 همچنین حوزه حضرت مریم (س)  روستای اسفندک با حضور فرمانده سپاه شهرستان، مسئول دفتر جامع زنان و فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) سپاه شهرستان افتتاح شد.

افتتاح پایگاه مقاومت شهیده سکینه سندگل، شهیده رقیه رضایی و پایگاه مقاومت زینبیه (س) از دیگر برنامه های ششمین روز هفته بسیج در شهرستان سراوان بود.

رضیه بهرام زهی فرمانده پایگاه زینبیه (س) روستای مورت گفت: جمعیت خواهران این روستا 483 نفر می باشد که 250  نفر از این جمعیت، جامعه هدف را تشکیل می دهند.

وی افزود: تعداد کل بسیجیان این پایگاه165 نفر است که از این تعداد 120 نفر جذب عادی و 45 نفر بسیجی فعال هستند.

دربخت بهرام زهی فرمانده پایگاه مقاومت شهیده سکینه سندگل روستای دریدر اظهار داشت: جمعیت خواهران این روستا 340 نفر است که از این تعداد 223 نفر جامعه هدف می باشند.

وی ادامه داد: در این پایگاه مقاومت 124 بسیجی عادی و 61 بسیجی فعال هستند.

سمیرا هرمز زهی فرمانده پایگاه مقاومت شهیده رقیه رضایی روستای اسفندک اذعان داشت: جمعیت خواهران این روستا هزار و 249 نفر می باشد که از این تعداد 783 نفر جامعه هستند.
 
وی اضافه کرد: اعضای عادی این پایگاه 125 نفر و اعضای فعال 25 نفر هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است

فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی گفت: اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن پیام فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ ﴿سوره مبارک صف-آیه ۴﴾

۲۹ فروردین ماه تداعی کننده حماسه حریت و آزادمردی فرزندان رشید ملت عزیز ایران و یادآور ذکاوت و عنایت ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، به مجاهدان راست قامت و همیشه سرافرازی است که برای درخشش گوهر ایمان، عزت و شرف بر تارک زخم دیده این مرز و بوم جان در کف اخلاص نهادند.

بی تردید اقتدار، پیشرفت، توانمندی، سرآمدی و آمادگی بالای رزمی امروز ارتش جمهوری اسلامی، به عنوان تنها ارتش معنویت محور دنیا، حاصل تفکر و اندیشه انقلابی، جهادی و استکبارستیز فرماندهان و آحاد رزمندگان مؤمن، شجاع و ولایتمداری است که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف والای خود قرار داده و آماده هستند که تا پای جان از آرمان‌های بلند انقلاب، استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی ایران محافظت نمایند.

این جانب با ادای احترام به ۴۸ هزار شهید والامقام ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران، بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی مقتدر زمینی آن، را به محضر خانواده‌های معظّم شهدا، جانبازان گرانقدر، فرماندهان دلیر و همرزمان حماسه آفرین و سلحشور خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند حیّ منّان برای وجود ارزشمندشان، دوام توفیق، سلامتی، عزت و سربلندی روزافزون در سایه عنایات حضرت ولیعصر (ارواحنا له الفدا) و تحت زعامت داهیانه و هدایت فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)؛ مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی سرور

فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی امیرالمؤمنین (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه

کد خبر 745607

دیگر خبرها

  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران