Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، اولین جمعه بازار صنایع دستی به همت آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد رشمون با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ، مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری ، مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و معاون وی و اعضای موسسه خیریه بیماران خاص برکزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش ، اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری در حاشیه این نمایشگاه گفت : این جمعه بازار توسط یک سازمان غیر دولتی بر پا شده است و امیدواریم تداوم داشته باشد. وی افزود : قرار است که شب بازار برای معرفی صنایع دستی و غذاهای محلی در بندرعباس بر پا کنیم که در دست بررسی و طراحی است . برای فعالان هرمزگانی که در این زمینه فعالیت می کنند و دغدغه دارند ؛ شب بازار ظرفیت خوبی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اذعان کرد : تولیدات صنایع دستی و غذاهای محلی معرفی می شود ؛ این امر در اولویت ماست که تولیدات استان در معرض دید عموم قرار گیرد و اقدامی در جهت تحقق شعارسال (اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال ) می باشد.

اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت : حمایت از صنایع دستی استان باعث رونق اقتصادی استان و حفظ آن می شود .

با حمایت از تولیدات صنایع دستی و محلی می توان شاهد غرفه های بیشتری در جمعه بازار و شب بازار خواهیم بود .

این نمایشگاه شامل 40 غرفه زیورآلات ،لباس بندری ،باغبانی ،حصیر بافی ، نقاشی و سرگرمی و... بود. در پایان از کارگاههای آموزشی و تولیدی رشمون بازدید کردند.

گفتنی است آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد رشمون مجموعه ای آموزشی و تولیدی است که به زنان سرپرست خانواده ها آموزش های فنی و حرفه ای رایگان ارائه می دهد و در حال حاضر 50 نفر در آن مشغول به کار هستند.

همچنین تولیدات این کارگاه شامل: کیف سلامت، لباس های بیمارستانی، انواع ملافه و رو بالشی بیمارستانی، انواع فرم های اداری و لباس کار، انواع هدایای چرم(جهت بیمارستان)، کیف چرم، انواع جا کلیدی و مصنوعات چرمی و... می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • فرش دستباف هنر مادر است
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است