Web Analytics Made Easy - Statcounter

چادگان - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: راه اندازی بوستان بانوان یکی از اساسی ترین نیاز های چادگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی میلایی نژاد شامگاه شنبه در جلسه کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر چادگان، با اشاره به اینکه باید از دیدگاه اهالی شهر در تصمیمات شهری استفاده کرد، اظهار داشت: در بحث ورزش استفاده از نیرو و تفکر جوانان و همچنین تجربه پیشکسوتان برای پیشبرد اهداف مجموعه ورزش شهر الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر چادگان ادامه داد: شهروندان و جوانان چادگانی ظرفیت نمایش توانمندی های خود در سطح کشور را دارند و فقط به حمایت نیاز دارند و باید جلسات و دیدارهای مسئولین با ورزشکاران برای شنیدن نظرات این افراد بیشتر شود و همچنین بعد از بررسی مشکلات ورزشکاران راهکارهای عملی ارائه و پیگیری ها انجام شود.

هدایت الله نظری دیگر عضو شورای اسلامی شهر هم در این جلسه گفت: مهمترین شاخصه ورزشکاران روحیه ورزشکاری و احیای مرام پهلوانی است و نباید بگذاریم مشکلات مالی سدی در برابر رونق ورزش باشد.

وی هم چنین با اشاره به اینکه روحیه ورزشکاری مهمترین راه مبارزه با مشکلات است، افزود: مسئله مهمی که وجود دارد این است که برخی مواقع سلایق شخصی در امر ورزش وارد می شود که این عامل یکی از آفات مهم امر ورزش است.

شهرداری چادگان باید مسئول امور ورزش داشته باشد

رضا هاشمیان، فرهنگی و پیشکسوت امر ورزش هم در این جلسه از اینکه این کمیسیون برای اولین بار در تاریخ شورای اسلامی شهر چادگان برگزار می شود تشکر کرد و گفت: شهرداری چادگان باید یک مسئول امور ورزش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان چادگانی در مسابقات استانی و کشوری رشته دو و میدانی حائز رتبه های برتر هستند، ابراز داشت: از ظرفیت دانش آموزان چادگانی می توان برای پرورش قهرمانان ملی استفاده کرد.

باشگاه های حرفه ای کشور از ظرفیت چادگان استفاده کنند

یکی از ورزشکاران حاضر در جلسه با اشاره به اینکه آب و هوای شهر چادگان از بسیاری از کمپ های ورزشی داخلی و خارجی مطلوب تر است، گفت: در سال های گذشته باشگاه های سپاهان اصفهان و ذوب آهن اردوهای خود را در چادگان برگزار می کردند که متاسفانه در چند سال گذشته این اتقاق رخ نداده است. درصورتی که باشگاه های حرفه ای و ملی اردوهای خود را در چادگان برگزار کنند علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور راندمان بازدهی ورزشکاران هم افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه صحبت خود از مسئولین خواست کمپ های ورزشی در چادگان احداث شود.

ورزشکار دیگری با اشاره به اینکه امروزه به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه می شود، گفت: با توجه به اینکه به خاطر شرایط آب و هوایی شهر چادگان که بسیار مطبوع است و نمی توان در این شهر کارخانه های آلاینده را احداث کرد، باید از مزیت های نسبی مانند ورزش و گردشگری استفاده های اقتصادی برد.

بوستان بانوان یکی از اساسی ترین نیاز های چادگان است

رضا آقایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش کمک هایی که به هیئت های ورزشی شهرستان چادگان شده است، اظهار داشت: نبود باغ بانوان یکی از اساسی ترین مشکلات ورزشی شهر است که برای این موضوع و همچنین موضوع مکانی برای ورزش های زورخانه ای از مسئولین پیگیر خواهیم بود.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز در این جلسه هدف گذاری و لحاظ برنامه های اجتماعی را مهمترین عامل پیشرفت ورزش شهر دانست و گفت: باید برنامه جامع نیاز های ورزشی شهر چادگان تدوین شود و آموزش ها و روش های مناسب ارائه طرح های ورزشی در این طرح ها دیده شود.

وی ادامه داد: در طرح تفصیلی شهر نیز باید توجه به امر ورزش و افزایش سرانه ورزشی اعمال و توجه شود.

غلامرضا لطفی همچنین با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر پیگیر مشکلات ورزشکاران خواهد بود، گفت: هرکسی با هر توان مالی و در هر زمانی باید بتواند ورزش مورد علاقه خود را انجام دهد.

ایرج نجاری، عضو شورای اسلامی شهر چادگان هم در این جلسه ضمن تشکر از احساس مسئولیت ورزشکاران برای پیگیری مشکلات حوزه ورزش، افزود: از تمام توان جوانان برای اعتلای شهر چادگان و سلامت اجتماعی شهر استفاده خواهیم کرد و همچنین کارگروه ورزش، بازوی توانمند شورای شهر خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز

شهردار منطقه ۱۰ شیراز گفت: در سال ۱۴۰۳ بیشترین فعالیت‌های عمرانی منطقه ۱۰ در قالب پروژه‌های بوستان و فضای سبز ،پیاده‌راه‌سازی، آسفالت، پروژه‌های خدماتی و زیرساختی، ساخت ساختمان‌های فرهنگی ، اداری، خدماتی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، شهرام سبزیان‌فرد، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در تشریح بخشی از اقدامات عمرانی و خدمات شهری منطقه در سال‌جاری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با بودجه ۳۶۰۰ میلیارد ریالی پروژه‌های خدمات شهری و عمرانی منطقه ۱۰ را دنبال کردیم و در این سال با بودجه ۵,۸۰۰ میلیارد ریال اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ بیشترین فعالیت‌های عمرانی منطقه ۱۰ در قالب پروژه‌های بوستان و فضای سبز، پیاده‌راه‌سازی، آسفالت، پروژه‌های خدماتی و زیرساختی همچون
جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت و لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی و ساخت ساختمان‌های فرهنگی، اداری و خدماتی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها با کمک و استفاده از نظرات شهروندان تعریف شده و در سال‌جاری اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ شیراز اضافه کرد: در حوزه پروژه‌های زیرسازی و آسفالت اقدامات خوبی در سال گذشته انجام شد که در سال‌جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

سبزیان‌فرد با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در پروژه‌های عمرانی همچون بزرگراه حسینی الهاشمی و بلوار دکتر حسابی، شهرک‌های گلستان، حافظ، باهنر، بزین، بهشتی و پروژه روکش آسفالت اراضی برنامه و بودجه، برف‌فروشان و استانداری و سطح منطقه تصریح کرد: پروژه زیرسازی آسفالت و جدول‌گذاری در شهرک‌های گویم و دوکوهک، عملیات بهسازی و زیرسازی آسفالت و جدول‌گذاری در شهرک‌های قصر قمشه و انجیره و روکش آسفالت در شهرک‌های حافظ، آرین، حسین‌آباد، باهنر، عرفان و سطح منطقه از جمله پروژه زیرسازی و آسفالت بود که در سال گذشته انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۳۵۰ هزار متر مربع عملیات زیرسازی، آسفالت، روکش آسفالت، درزگیری در سطح شهرک‌ها و بلوارهای منطقه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال انجام شد و در سال‌جاری نیز برای این منظور ۱,۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با مشارکت مردم اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ شیراز در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های پارک و فضای سبز در این منطقه افزود: در سال گذشته تعداد ۹ بوستان از جمله حیات در شهرک حافظ، پرهون در شهرک گلستان، آژنگ در شهرک دوکوهک، گذر آفرینش در بلوار آفرینش، چکاد در شهرک برنامه و بودجه، ناوین در شهرک انجیره، محلاتی در شهرک آری، سمن سای در شهرک برنامه و بودجه، گذر سرو در شهرک گلستان، گلبن در شهرک گلستان شمالی طراحی شد.

افتتاح تعدادی از بوستان‌های منطقه ۱۰ در اردیبهشت

سبزیان‌فرد تاکید کرد: عملیات احداث برخی از بوستان‌ها مانند حیات، ناوین و محلاتی در سال گذشته به همراه عملیات تکمیل بوستان‌های سپهر در شهرک حافظ بوستان حکمت در شهرک گلستان، بوستان وحدت در بزرگراه حسینی الهاشمی آغاز شده است که برخی از آنها با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در اردیبهشت تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی بودجه بوستان‌ها در سال جاری را ۵۶۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تلاش منطقه ۱۰ برای توزیع عادلانه بوستان‌ها در شهرک‌ها با تعریف پروژه‌های ترکیبی فرهنگی، فضای سبز و مسیرهای پیاده‌راه بوده است که امیدواریم با این پروژه‌ها بخشی از نیازهای منطقه به بوستان‌های محلی و دسترسی به فضای سبز منطقه‌ای مرتفع شود.

شهردار منطقه ۱۰ شیراز اظهار کرد: سال عمرانی ۱۴۰۳ مانند سال گذشته برای منطقه پربار خواهد بود و بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها با نظرخواهی از شهروندان در سال گذشته تعریف شده و در سال‌جاری اجرا خواهند شد.

سبزیان‌فرد ادامه داد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز در کنار پروژه‌های عمرانی در بسته عمرانی منطقه جایگاه ویژه‌ای دارد و در سال ۱۴۰۳ به صورت جدی برای مناطق تعیین شده دنبال خواهد شد.

وی اطلاع‌رسانی در خصوص پروژه‌ها را مستمر خواند و تاکید کرد: در طول سال تمام اقدامات عمرانی و خدماتی به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد و شهروندان می‌توانند اخبار منطقه را برای اطلاع از این اقدامات در شهرک‌ها و محلات خود از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی منطقه دنبال کنند.

کد خبر 747448

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد
  • جریمه قطع درختان صرف ساخت ۲۰ بوستان جدید در تهران می شود
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران