Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- امام جمعه شهرکرد خطاب به همه توطئه گران و منافقان گفت: نفاق‌گران، توطئه‌گران، مستکبران، نظام سلطه، داعش ریشه کن شده که هر چند ریشه کن شده اما در گوشه و کنار در تلاش هست همه بدانند این مردم یک لحظه از باورها و ارزش‌هایشان کوتاه نمی‌آیند و راهشان را خوب پیدا کرده‌اند و در این مسیر محکم و مقاوم ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین نکونام در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان گفت: شهادت این عزیز بالنده، افتخارآفرین، عبد صالح خدا، محب آل الله و شیفته حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا و جهادگر راستین در راه خدا شهید علی‌رضا جیلان را محضر مولا و مقتدایمان حضرت بقیه الله اعظم امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و همه جبهه مقاومت و همه هموطنان و هم استانی‌های خوب و همه عزیزان شهید پرور و بالنده شهرستان بروجن تبریک عرض می کنم.

امام جمعه شهرکرد افزود: شهادت این عزیز بزرگوار را به خانواده‌اش، به پدر مقاومش، برادر دلیرش و همه بازماندگان و هم رزمان و رزمندگانی که از پاکستان در این مراسم شرکت کرده‌اند تا اعلام همراهی، وفادارای و عشق خودشان به این عزیز نشان بدهند نیز تبریک می گویم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خطالب به شهید علیرضا جیلان گفت: شهید عزیز شهید علی رضا تو خوب راه را طی کردی و زیبا رفتی و با بصیرت، عالی‌ترین راه را انتخاب کردی و به مقصد و عالی‌ترین جایگاه‌ها رسیدی که خوشا به حال تو و گواریت باد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امروز همه ما جمع شده‌ایم تا رسیدن به این جایگاه بلند را به این شهید تبریک بگوییم و برای خودمان حسرت بخوریم که از غافله جا مانده‌ایم اما با تو پیمان می‌بندیم که یک لحظه از راهی که تو و امثال تو پیش پای ما گذاشته‌اید کوتاه نیایم و یک لحظه سستی نکنیم چرا که می‌دانیم این راه حق محض است و کرامت انسانی و درجات بلند انسانی در این راه به انسان عطا می‌شود و تنها راه رسیدن به اوج و سعادت فقط همین راه است.

امام جمعه شهرکرد تاکیدکرد: یک لحظه ترید نداریم که این راه راه امامت و حقیقت و بهشت و سرفرازی و راهی است که خدای متعال پیش پای ما گذاشته است چرا که این باور و اعتقاد ما است و از تو می خواهیم که این اعتراف و اعتقاد ما را نزد پروردگار متعال شهادت بدهی که ما همیشه در این راه ثابت قدم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت:  شهید علیرضا جیلان در نزد خدای متعال  شهادت بده که ما تا آخر هستیم و تا نابودی دشمنان و اضمحلال نظام سلطه و ریشه‌کن کردن تمام و کامل آمریکا و صهیونیست و اذنابش از پای نمی‌نشینیم.

امام جمعه شهرکرد پیام شهید علیرضا جیلان به همه مردم را همین ایستادگی و مقاومت دانست و تصریح کرد: تنها چیزی که شهید علیرضا جیلان از ما می‌خواهد همین است که در این راه رهروانی مثل او  قوی، قدر، مؤمن، شجاع، زاهد و دل از دنیا کنده و به خدا پیوسته باشیم که این مردم، مردان، زنان و جوانان لبیک می گویند و آماده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مردم ایران می دانند  پرچمی که امروز در این کشور بلند شده است پرچم آسمانی و ملکوتی است و می‌خواهد انسان‌ها را به اوج برساند نَه یک پرچمی که صرف حکومت و نظام باشد بنابراین پیمان می‌بندند که آماده‌اند تا همانند شما جان خود را در راه این نظام و پرچم تقدیم کنند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: اگر برادران و خواهران  همه روی این پیمان بمانیم که الحمدلله شما مانده‌اید و تا آخر هم خواهید ماند، روح بلند این شهید و امثال این شهید از ما راضی خواهند بود اما اگر مبادا روزی بیاید که خدایی نخواسته حرف و وسوسه شیاطینی همچون دنیاطلبان، ثروت‌اندوزان، نفاق‌افکنان و آن کسانی که دل به این پست‌ها و مقام‌های دل خوش کرده‌اند و هر روز مسابقه می‌گذارند برای این که پستی به دست بیاورند و چهار روز بیشتر جولان بدهند و سم پاشی کنند بر روی ما اثری بگذارد که نگذاشته است و نخواهد گذاشت قطعا خسارت و ضایعه است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خطاب به همه توطئه گران و منافقان گفت: نفاق‌گران، توطئه‌گران، مستکبران، نظام سلطه، داعش ریشه کن شده که هر چند ریشه کن شده اما در گوشه و کنار در تلاش هست همه بدانند این مردم یک لحظه از باورها و ارزش‌هایشان کوتاه نمی‌آیند و راهشان را خوب پیدا کرده‌اند و در این مسیر محکم و مقاوم ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نهم ربیع روز امات امام زمان(عج)، این روز را روز بیعت با امام زمان و امامت ولایت دانست و تاکیدکرد کرد: در این روز مردم مؤمن بیعتشان با امام زمان(عج) را تازه می کنند و می گویند یاصاحب الزمان، ما از همه وجود و اعماق جانمان لحظه لحظه انتظار حضور شما را  می‌کشیم و سربازان شما هستیم و زمینه ظهورت را  مهیا می کنیم تا این پرچم به دست رهبری عزیز به دست توانای شما سپرده شود تا جهان به برکت ظهورت آباد شود؛ این پیمان ما است و روی این پیمان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در پایان از مردم شهید پرور، مؤمن، متدین شهرستان بروجن که همیشه در همه صحنه ها حاضر و فداکاری هستند و با وحدت، انس و الفت با شهدا و راه شهدا و امام و رهبری را همیشه حفظ کردند تشکر کرد و گفت:  انشالله در همین را همیشه محکم و مقاوم باشید.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند ولی امام راحل (ره) با تیزبینی و هوشیاری و درک به آینده، ارتش راه به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرزها می‌توانستند.

وی اضافه کرد: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) روز ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد. در آن روز ارتشیان غیور در مقابل امام راحل (ره) رژه رفتند و از آن روز به بعد این ارتش، به تعبیر مقام معظم رهبری ارتش حزب‌الله است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و همه حوادث کشور جانانه ایستاده است، تصریح کرد: شاهد این اقدام و نقش ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی تقدیم ۴۷ هزار شهید است.

وی نقش ارتش در همه عرصه‌ها خاص و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در دفاع هوایی، زمینی و دریایی دارد و امروز روز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان روز نیروی زمینی ارتش نامگذاری شده است.

استاندار بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشیان قهرمان و دلاور تصریح کرد: ارتشیان در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی از بین برده‌اند.

محمدی‌زاده یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر را وعده صادق دانست و تأکید کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 6081081

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است