Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقالو حسینی در گفت: وگو با خبرنگار بسیج از زاهدان در خصوص برگزاری یادواره «آبروی محله» در زاهدان اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸ شهید بلوار امیرکبیر (منطقه سیل زدگان) امروز به میزبانی خانواده شهدا برگزار خواهد شد.
وی گفت: مقرر شده تا این یادواره با پیگیری و هماهنگی انجام شده با حضور دو پیکر شهید گمنام بولوار رسالت راس ساعت ۱۵ روز شنبه ۴ آذرماه در محل بولوار امیرکبیر، امیر کبیر ۶ میلان ۸ در مقابل درب منازل شهیدان باب الدین روستاخیز و محمدامیر ذورقی دایر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر برگزاری یادواره «آبروی محله» با بیان اینکه آزادی، استقلال، عزت، امنیت، ناموس و مکتب ما مدیون شهدا است و هر آن چه داریم به برکت خون این عزیزان است، افزود: هدف از برگزاری این یادواره علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
گفتنی است شهید باب الدین روستاخیز از شهدای اهل سنت سیستان وبلوچستان می‌باشد که سی و چهارمین سالگرد شهادت وی بدون هماهنگی قبلی همزمان با برگزاری این مراسم شده و شهید محمدامیر ذورقی نیز از شهدای اهل تشیع این محل می‌باشد.
به گزارش بسیج، کاظم آقالو حسینی، محمدحسن خسروپرست، حبیب الله کریم کشته، حبیب الله خوشایند، باب الدین روستاخیز، غلامحسین شبرنگی، عبدالحسین شبرنگی، ناصر خواجه، حسن بامری، ابراهیم حسنیان، محمد شهرکی مقدم، محمدرضا عزیزی، محمود کلانتری، محمد کیخاجوان، حسینعلی شهرکی، علی زوری، اکبر ناظری و محمد امیر ذورقی هجده شهید بلوار امیرکبیر (منطقه سیل زدگان) می‌باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله شفیقی عصر چهارشنبه از به تعویق افتادن آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران خبر داد.

شفیقی گفت: با توجه به دو مرحله‌ای شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اضافه شدن برخی دیگر از استان‌ها برای شرکت در آزمون طرح «شهید زین الدین»، برگزاری آزمون استخدامی به تاریخ ۱۱ خرداد سال جاری موکول شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران بیان کرد: با توجه به تعویق زمان آزمون، علاقه مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، نسبت به انتخاب شغل از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران، همچون: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی اقدام کرده و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.

کد خبر 6081543

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود