Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@00:43:33 GMT

گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان دزفول +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۱۴۲۴

گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان دزفول +تصاویر

گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان دزفول در حسینیه ثارالله(ع) در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“دزفول امروز“، آیین گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان دزفول در حسینیه ی ثارالله (ع) این شهرستان در حال برگزاری است.

این آیین که به مناسبت پنجم آذر ماه سال روز تشکیل نیروی مقاومت بسیج هر ساله اجرا می شود و طی آن بسیجیان با حضور منسجم خود رزمایشی از اقتدار و صلابت را به نمایش می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم همچون روال هر ساله این گردهمایی برگزار شده و شاهد حضور با شکوه خواهران و برادران پر شور نوجوان، جوان و پیشکسوت بسیجی شهرستان دزفول هستیم که لحظه به لحظه بر جمعیت بسیجیان حاضر در برنامه افزوده می شود.

در این بین حضور اقوام و طوایف مختلف از جمله عشایر بختیاری زبان دوشادوش دیگر شهروندان جلوه ای زیبا از وحدت اقشار مختلف مردم برای پاسداری از اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان به ظهور رسانده است.

چندی از مسئولین محلی، نظامی و انتظامی شهرستان دزفول نیز در این گردهمایی حضور به هم رسانده اند.

عکاسان، خبرنگاران و اصحاب رسانه های مجازی و مطبوعات نیز جهت پوشش تصویری و خبری این آیین شرکت جسته اند تا صحنه هایی از این حضور را ثبت و رسانه ای کنند.

پرچم های در حال اهتزاز بسیجیان و تصاویر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول حال و هوای خاصی به سالن محل برگزاری برنامه بخشیده است.

بنرهای گرامی داشت هفته ی بسیج که شعار امسال (بسیج، مظهر مردم سالاری دینی) بر آن ها نقش بسته نیز در جای جای مراسم دیده می شود.

برخی بسیجیان حاضر در برنامه نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی یاد و خاطره ی شهدای بمباران روز چهارم آذر ۱۳۶۵ شهرستان های دزفول و اندیمشک را در سالروز این حادثه ی خونین دوران دفاع مقدس گرامی داشته اند.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول سخنران این برنامه ی گردهمایی است که سخنانی بصیرتی برای بسیجیان حاضر در مراسم ایراد می کند.

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول طی سخنان خود در این آیین سی و هشتمین سالروز تشکیل نیروی مقاومت بسیج را به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گرامی داشت.

سخنران برنامه اشاره ای هم به پیروزی بزرگ جبهه ی مقاومت بر داعش داشت و ضمن تبریک آن تصریح کرد: این پیروزی غرور آفرین دل های ملت های مسلمان منطقه خصوصا خانواده های شهدای مدافع حرم را شاد کرد.

محتشمی راد با متذکر شدن توصیه های رهبر انقلاب به بسیجیان اولین گام را برای خودسازی، پرهیز از ارتکاب به گناه دانست.

وی دومین اولویت مورد نیاز را بصیرت اعلام کرد و افزود: کسانی می توانند صحنه و موقعیت را درک کنند و تصمیم درستی بگیرند که دید درستی داشته باشند.

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول تاکید کرد: باید بدانیم و رصد کنیم که چه شرایطی در کشورمان و نیز در کل جهان در حال رقم خوردن است.

سخنران برنامه متذکر شد: متاسفانه برخی به دنبال تخریب ملت ما و خودی ها هستند و دیگران را می ستایند.

محتشمی راد جلوه ای از فرهنگ غرب را نشان دادن رفتارهای مزورانه و به ظاهر دوستانه ی پلیس با مجرمین در فیلم های هالیوودی دانست حال آن که در واقع پلیس نژادپرست آمریکا تیر خود را به سمت مردم این کشور (از جمله رنگین پوستان و مسلمانان) نشانه می رود.

تصاویر اختصاصی و زیبای خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز از این آیین پرصلابت را در پایان گزارش با هم مشاهده می کنیم.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود