Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@04:03:39 GMT

کاوه رضایی سوژه اول رسانه‌های بلژیکی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۱۵۲۸

کاوه رضایی سوژه اول رسانه‌های بلژیکی + تصاویر

درخشش ادامه دار ملی پوش ایرانی با پیراهن شماره 9 شارلروا باعث شد تا این بازیکن به سوژه اصلی هفته شانزدهم ژوپیرلیگ نزد رسانه ها تبدیل شود.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، هفتمین گل کاوه رضایی درژوپیرلیگ باعث شد تا جایگاه دومی شارلروا در جدول رده بندی تثبیت و این تیم همچنان کابوسی برای بروژ صدرنشین رقابت ها باقی بماند چون حالا گورخرها اختلاف خود با مدعی اول قهرمانی را به کمترین حد ممکن رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی شب گذشته نه تنها پاس گل اول تیمش را داد بلکه در دقایق پایانی درست در لحظاتی که شارلروا تحت فشار حملات شدید میزبان قرار داشت گل دوم را نیز به نام خود ثبت کرد تا برتری سرنوشت سازی به نام شگفتی سازان این فصل بلژیک رقم بزند.

درخششی ادامه دار که توجه بیشتر رسانه های این کشور را به کاوه رضایی معطوف کرد تا جایی که اکثر سایت ها و روزنامه های ورزشی امروز از مهاجم ایرانی و دومین گلزن برتر ژوپیرلیگ به عنوان سوژه ای جذاب نام برده و مدعی شدند کاوه محبوب ترین چهره شارلروا نه تنها در نزد طرفداران و مربیان است بلکه مالک ایرانی باشگاه نیز در صدد تمدید قرارداد طولانی مدت با این بازیکن است.

روزنامه lanouvellegazette بلژیک امروز در صفحه ورزشی خود در گزارشی پیرامون برد دیشب شارلروا و تثبیت جایگاه دومی در فصل جاری تصویری بزرگ از کاوه رضایی و شادی بعد از گل او در جمع هم تیمی هایش منتشر کرد و نوشت:« نبوغ ذاتی و توانایی فوق العاده کاوه در ساختار تهاجمی شارلروا رمز موفقیت های شاگردان فلیس ماتزو در این فصل از رقابت هاست».

همچنین سایت DH بلژیک هم در گزارشی از روند تبدیل شدن کاوه رضایی به ستاره اول شارلروا نوشت:« علاوه بر فلیس ماتزو که نمی تواند قید ستاره ایرانی اش در خط حمله را بزند کاوه رضایی به بازیکن مهدی بیات مالک باشگاه نیز تبدیل شده است چون تنها چند ماه بعد از سرمایه گذاری باشگاه روی این ستاره جوان حالا زمزمه های سود چندمیلیون یورویی به گوش مدیرباشگاه و سایرین می رسد».

منبع: ورزش سه

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی

یک پرونده شکایتی علیه باشگاه پورتو به خاطر ستاره تیم ملی ایران به جریان افتاد.

به گزارش مشرق، « شکایت ۲۳۰ هزار یورویی علیه پورتو به خاطر طارمی»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه اوجوگو پرتغال درباره ایجاد یک پرونده جنجالی علیه باشگاه پرتغالی به خاطر ستاره ایرانی است.

طارمی با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می آید. ارزش این بازیکن ایرانی به اندازه برخی از باشگاه‌های فوتبال کشورمان مثل تراکتور و سپاهان(۱۱ میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی کشورمان در سال ۲۰۲۰ از تیم ریوآوه به پورتو آمد. ستاره ایرانی درخشش بی نظیری با پورتو داشت و موفق شد به همراه این تیم قهرمان لیگ شد و جایزه آقای گلی را کسب کرد.

طارمی زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر به توافق رسید تا تابستان پیش رو قراردادی ۲ ساله امضا کند.

در زیر می توانید گل تماشایی ستاره ایرانی برای پورتو مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنید.

نشریه پرتغالی می نویسد که یک شرکت فعال در نقل و انتقالات فوتبالیست ها علیه باشگاه پورتو به دلیل عدم پرداخت کمیسیون قانونی اش در انتقال طارمی شکایت کرده است.

بر اساس گزارش رسانه پرتغالی، باشگاه پورتو موظف به پرداخت این مبلغ قبل انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن آزاد به این شرکت نقل و انتقالاتی است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو