Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام محسن سنجری  با بیان اینکه بسیج 20 میلیونی پنجم آذر سال 58 و فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده اظهار داشت: در ادامه این حرکت در سال 67 به دستور امام خمینی(ره) بسیج طلاب و دانشجویان شکل گرفت.

وی با اشاره به پیام امام خمینی(ره)، بسیج طلاب و دانشجویان را ضروریترین قشر بسیج دانست و افزود: طلاب و دانشجویان باید با تمام توان خود از اسلام و انقلاب دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام راحل سال‌ها پیش بسیجیان را از خطر نفوذ دشمنان در انقلاب و نظام هشدار داده‌اند گفت: پیام امام خمینی(ره) به بسیجیان سرمشق و راهبرد ما در همه زمینه‌ها و مراحل است.

وی از اعزام بیش از هزار نفر از طلاب در قالب اردوهای جهادی طلاب و روحانیون به مناطق محروم جنوب استان کرمان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: این اقدام در راستای محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ جهادی انجام می‌شود.

سنجری بیان کرد: آموزش عقیدتی سیاسی طلاب و روحانیون از دیگر برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از هواشناسی کرمان اعلام کرد، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) و فردا جمعه ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در بیشتر مناطق استان کرمان ادامه خواهد داشت.

 بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند