Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@12:47:44 GMT

خیرین امنیت ساز به کمک پلیس بیایند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۱۷۳۹

خیرین امنیت ساز به کمک پلیس بیایند

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه تا آن جا که می شود باید از توان خیرین و مردم استفاده کنیم، ادامه داد: ما بخصوص در جاهایی که دارای خلاء هستیم، نیاز به حضور خیران داریم و آن ها باید برای امنیت که بر همه مسائل اولاست، ورود کنند و در این زمینه نیز یاریگر ما و شهروندان تهرانی باشند.به گزارش بلاغ،به گزارش افکارنیوز، سردار حسین رحیمی در توضیح این نکته که در بافت فرسوده و مناطق حاشیه ای تهران، برخی جرایم مانند زورگیری و فروش و مصرف مواد مخدر بسامد بالاتری دارد، گفت: قطعا کلانتری های فعلی باید ارتقاء پیدا کنند و متناسب با گسترش تهران و افزایش جمعیت نیاز به کلانتری های بیشتری در تهران بزرگ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در این زمینه برنامه داریم و این موضوع را به جد دنبال می کنیم؛ ضمن اینکه همین جا از خیرین امنیت ساز دعوت می کنم به کمک پلیس بیایند و در این امر مهم ما را همراهی کنند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه تا آن جا که می شود باید از توان خیرین و مردم استفاده کنیم، ادامه داد: ما بخصوص در جاهایی که دارای خلاء هستیم، نیاز به حضور خیران داریم و آن ها باید برای امنیت که بر همه مسائل اولاست، ورود کنند و در این زمینه نیز یاریگر ما و شهروندان تهرانی باشند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمد حاج ‌پروانه دوم اردیبهشت با اعلام  این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان به دامغان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی به بازرسی خودرو و کشف تقریبی ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حاج پروانه از عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان برای برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی خبر داد و ‌ادامه داد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دیو و یا قاچاق کالا سوخت و ... به سرعت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • رصد آموزش امنیت سایبری به یک کارگروه دائمی نیاز دارد/ اگر حوزه سایبر متخصص باشد، امنیت سایبری فوق تخصص است!