Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@22:04:21 GMT

کاوه رضایی، فوق ستاره در بردهای شارلوآ

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۱۸۷۹

کاوه رضایی، فوق ستاره در بردهای شارلوآ

رویداد۲۴- بازی‌های درخشان ستاره ایرانی شارلوآ مقابل واسلند بِوِرِن نیز ادامه یافت و او با یک گل و یک پاس گل عملکرد فوق‌العاده‌ای در پیروزی تیمش داشت.
در چارچوب مسابقه هفته شانزدهم ژوپیر لیگ بلژیک تیم‌های واسلند بورن و شارلوآ از ساعت ۲۳ شنبه شب مقابل هم قرار گرفتند که کاوه رضایی برای چهاردهمین بازی متوالی در خط حمله شارلوآ حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمه اول این مسابقه بدون گل به اتمام رسید اما در دقیقه ۶۴ ارسال کوتاه گائتان هندریکس از جناح راست محوطه جریمه به تیرک دوم را کاوه رضایی با ضربه سر مجددا به همین بازیکن بازگرداند تا او نخستین گل بازی را روی پاس مهاجم ایرانی برای شارلوآ ثبت کند. کاوه رضایی که دو هفته قبل یک پاس گل داد و در دیدار گذشته مقابل مچلن نیز دو گل به ثمر رساند، برابر واسلند بورن به این درخشش بی‌وقفه خود ادامه داد و روی اشتباه مدافع حریف و توپ‌ربایی از پشت سر او با روئف، دروازه‌بان واسلند تک به تک شد و توانست با ضربه بغل پا گلزنی کند.
یاران رضایی با وجود یک بازیکن اخراجی در دقیقه ۸۵ ، موفق شدند به پیروزی ۲ بر صفر در خانه واسلند بورن برسند و با ۳۴ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک ثبیت کنند. رضایی در حضور کاملش مقابل واسلند بورن توانست چهارمین پاس گل این فصل را بدهد و همچنین با زدن هفتمین گل، در رده دوم برترین گلزنان ژوپیر لیگ قرار بگیرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن آینده ستاره جدید خود را برای طولانی مدت در این باشگاه تضمین کرده است. باشگاه فرانسوی امشب اعلام  کرد، وارن زئیر امری، ملی پوش 18 ساله فرانسوی قرارداد خود را تا ژوئن 2029 تمدید کرده است.

خبر تمدید قرارداد این بازیکن قبل از شروع بازی مقابل لو آور در سی و یکمین هفته لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس اعلام شد.

رسانه‌های فرانسوی طی هفته گذشته تایید کرده بودند که پاری سن ژرمن در نظر دارد قبل از پایان فصل تمدید قرارداد این بازیکن را اعلام کند و الخلیفی امشب طرفداران پاری سن ژرمن را سورپرایز کرد.

وارن زئیر-امری با تبدیل شدن به یک ملی پوش فرانسوی در این فصل، به مهره‌ای کلیدی در پاری سن ژرمن تبدیل شده است. او به عنوان یکی از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی باشگاه فرانسوی، در فوتبال اروپا برای خودش نامی دست و پا کرده است.

این کریستوف گالتیه بود که امری را در آگوست 2022 با چند دقیقه بازی مقابل کلرمون در اولین بازی فصل 23-2022، به فوتبال فرانسوی معرفی کرد. در بازی امشب مقابل لو آور، ستاره 18 ساله، سی و نهمین بازی این فصل خود در تمامی رقابت‌ها را انجام می‌دهد.

او در این تعداد بازی، سه گل زده و شش پاس گل ارسال کرده است. قرارداد قبلی او در سال 2025 به پایان می‌رسید. بازی امشب در مجموع هفتادمین بازی امری در ترکیب پاری سن ژرمن است.

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!