Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعه، 10 آذر، تیم ملی ایران حریفان خود را در مرحله گروهی جام جهانی خواهد شناخت. 

طرفداری- قرعه کشی مراسم جام جهانی فوتبال 2018 روز جمعه 10 آذر در روسیه برگزار خواهد شد. تیم های صعود کرده به جام جهانی منتظر شناخت حریفان خود در گروه های هشت گانه این مسابقات هستند و ایران نیز امیدوار است با قرار گیری در یک گروه نسبتا آسان، از شانس خوبی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی برای اولین بار برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از طرفی این مراسم و حضور سرمربیان ونمایندگان سی و دو تیم راه یافته به جام جهانی، فرصت مناسبی برای تیم ملی ایران و کارلوس کی روش است تا با گفت و گو و صحبت های رو در رو با سرمربیان سایر تیم ها بتواند حریفان تدارکاتی مناسبی را برای تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی پیدا کند.

با توجه مشکلات همیشگی فدراسیون فوتبال ایران در پیدا کردن حریف تدارکاتی مناسب، پیش تر نیز کی روش با ارتباطات خود توانسته بود دیدار با تیم ملی روسیه در مهر ماه را به سرانجام برساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان