Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ تأکید کرد یوفا باید نظارت بیشتری بر درآمدها و هزینه‌ها داشته باشد و حتی در صورت نیاز نسخه جدیدی از بازی جوانمردانه مالی را معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه در نشست سالیانه باشگاه بایرن مونیخ در انتقاد از باشگاه‌هایی که به نوعی با زیرپا گذاشتن قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، تعادل بازار نقل و انتقالات را بر هم زده‌اند، گفت: اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باید درآمدها و هزینه‌ها را کنترل کند و باید نسخه جدیدی از بازی جوانمردانه مالی را معرفی کند، "بازی جوانمردانه مالی 2".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رقم بالایی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تابستان اخیر بابت جذب نیمار و کایلیان امباپه پرداخت، اظهار داشت: فوتبال به طرز دراماتیکی توسعه یافته است، اما باید ارزش بازیکنان نیزعادلانه باشد. هیچ باشگاهی نمی‌تواند بیشتر از درآمدهایش، هزینه کند. در نتیجه ایجاد چنین فرصت برابری در رقابت‌های اروپایی وظیفه باشگاه‌های بزرگ است و یوفا باید بر آن نظارت داشته باشد.

رومنیگه در پایان خاطرنشان کرد: بایرن مونیخ فلسفه کاری خاص خود را دارد که همین فلسفه ما را قدرتمند و موفق کرده است، اما با این وجود باید در بازار نقل‌وانتقالات پرتکاپوتر باشیم و باید سریع‌تر عمل کنیم و استعدادها را به مونیخ بیاوریم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم

پیش از آغاز بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید، وینیسیوس جونیور به همراه سایر هم تیمی های خود در حال تمرین و گرم کردن بود که یکی از ضربات وی دو توپ جمع کن پشت دروازه را هدف گرفت.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  •  معرفی کتاب های بازار مالی