Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@23:26:54 GMT

پاک سازی گسترده راوه از داعش

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۳۳۳۴

پاک سازی گسترده راوه از داعش

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اعلام الحربی، سرتیپ عبدالامیر رشید یارالله، فرمانده کل این عملیات با اعلام این مطلب گفت: «منطقه‌ای به وسعت حدودا ۹۵۰ کیلومتر مربع از اشغال داعش آزاد شد. در عین حال عملیات پاکسازی با سرعت خوبی ادامه دارد.»

به گزارش پایگاه خبری سومریه نیوز، روستاهای پاکسازی شده عبارتند از: سحول راوة – الزرکة – محیریجة – فرحان الرفیق – کویر – مطرد – کارة الصوف – الکصر

لازم به ذکر است که دیروز نیز فرماندهان این عملیات از پاکسازی ۳۶ روستا، انهدام ۱۴ خودروی انتحاری و حدود ۲۵۰ خودروی نظامی داعش در خلال این عملیات خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داعش پاکسازی راوه پاکسازی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد/عملیات وعده صادق بسیار گسترده بود
  • ابوترابی‌فرد: عملیات «وعده صادق» قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید