Web Analytics Made Easy - Statcounter

758 اثر ارسالی از 87 عکاس به دبیرخانه سوگواره عکس روایت شیدایی راه یافت که در نهایت 25 اثر از 12 عکاس به بخش مسابقه راه پیدا کردند و براساس نظر هیات داوران آثار برتر انتخاب شدند. به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، مراسم اختتامیه سوگواره عکس روایت شیدایی با حضور نایب رییس شورای اسلامی شهر آمل، معاون شهردار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران عامل سازمان های وابسته شهرداری و فعالان حوزه عکس و فرهنگ و هنر در سالن همایش های شهرداری آمل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل قصد دارد خودش به عنوان مدیر اجرایی بسیاری از رویدادهای هنری در شهر آمل باشد، خاطرنشان کرد: این نخستین رویداد بود و علاقمندیم با ادارات فرهنگی شهرستان همکاری داشته باشیم.


محمد محمدی با اشاره به اینکه مهم‌ترین چیز برای یک هنرمند اثر هنری او است، اظهارکرد: هنرمند می خواهد به اثر هنری او احترام گذاشته شود که بسیاری از مسئولان باید به این امر توجه کنند.


وی افزود: هنرمندان در اوج مشکلات هم به فکر اثر هنری خود هستند و می‌خواهند در هر صورت اثر هنریشان حفظ و ماندگار شود.


نایب رییس شورای اسلامی شهر آمل در پایان ابراز امیدواری کرد تا سوگواره عکس روایت شیدایی در سال آینده به صورت استانی انجام می‌شود و برگزاری چنین رویدادهایی در شهر آمل ادامه یابد.


گفتنی است، 758 اثر ارسالی از 87 عکاس به دبیرخانه سوگواره راه یافت که در نهایت 25 اثر از 12 عکاس به بخش مسابقه راه پیدا کردند و براساس نظر هیات داوران متشکل از آقایان علی سلحشور، بابک آزادیخواه و خانم عاطفه رحیمیان آثار برتر انتخاب شدند.


در این مراسم بیانیه هیات داوران سوگواره عکس روایت شیدایی قرائت شد و با حضور مسئولان از نفرات برگزیده، هیات داوران و حامیان این برنامه قدردانی و تجلیل شد.


سمانه شیرازی با کسب رتبه نخست، حدیث هاشمیان با کسب رتبه دوم ، فاطمه نورانی با کسب رتبه سوم، داریوش منصوری با کسب تقدیر اول و مصطفی گرمان با کسب تقدیر دوم نفرات برتر نخستین سوگواره عکس روایت شیدایی بودند که تجلیل شدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه گفت:نبود زیر ساخت‌های لازم در روستا‌ها موجب شده است که ۵هزار نفر در حاشیه تبریز زندگی کنند که با انواع مشکلات روبرو هستند.

اسکندری گفت:برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ماندگاری آنها در روستا‌ها استانداری آذربایجان شرقی آماده هست تا طرح‌های درآمدزایی که در قالب معیشت مردم، اقتصاد، توانمندی روستاییان باشد با تسهیلات ارزان در اختیار دهیاران قرار دهد. 

وی گفت:توجه به ظرفیت‌های روستا‌ها از اولویت دهیاران است و لازم است در استان دهیاران با توجه به ظرفیت‌های روستای خود اقدام به ایجاد طرح روستا و اقتصاد روستا کنند.

ابراهیمی بخشدار بخش مهربان گفت:جهت ایجاد امنیت در روستا‌های بخش مهربان در عرض یکسال در ۸نقطه حساس روستایی دوربین‌های امنیتی نصب شده است که با ایجاد آن ما شاهد امنیت در روستا‌ها هستیم.

وی گفت:یکی از اولویت‌های بخش مهربان جذب سرمایه گذار است که در بخش مهربان در عرض ۲سال نزدیک به ۱۳۰هزار میلیارد تومان به صورت خودیاری و خیرین در بخش‌های مختلف از جمله بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی مهربان، احداث مدارس در شهر مهربان و روستا‌های الان و قیصریه، پل سازی، سیل بند، رفاهی و خدماتی و بهداشت و درمان روستایی جذب شده است که در نوع خود بی نظیر است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • (عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟