Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهبهان؛عصمت نریمانی افزود: طرح یاوران ولایت یکی از برنامه های مهم در بسیج دانش آموزی می باشد که در آن تربیت نیروهای ارزشی و کارآمد برای هدایت و ایجاد تحرک بین دانش آموزان در مسیر تعالیم اسلامی و آشنایی با مسائل دینی و اعتقادی جامعه پرورش می یابند.وی ادامه داد: در این اردو دانش آموزان دوره های تخصصی مربوط به مسئولیت های خود را در ارکان مختلف بسیج کسب می کنند و به آنها مدرک شرکت در این دوره ها اعطا می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه حضرت زینب سلام اله علیها یادآور شد: دوره طرح ولایت یا یاوران ولایت همه ساله در ایام تابستان در سطح حوزه های بسیج دانش آموزی سراسر کشور به منظور تربیت جوانان بصیر و انقلابی و آماده سازی برای کادر سازی نظام انقلاب اسلامی برگزار می شود.وی گفت:امید است در آینده با اجرا و برگزاری این چنین طرح هایی فرماندهانی انقلابی و بسیجی تحویل جامعه دهیم تا جامعه ای تماما بسیجی داشته باشیم.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی