Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@20:39:25 GMT

آغاز زمان ثبت نام آزمون ارشد از ۱۶ آذر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۵۳۴۱

آغاز زمان ثبت نام آزمون ارشد از ۱۶ آذر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از ۱۶ آذر خبرداد و گفت: زمان ثبت نام تا ۲۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.

توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه متقاضیان ضرورت دارد طی مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و اطلاعیه تکمیلی این سازمان در خصوص نحوه شرکت در آزمون فوق در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه جاری از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org

ثبت نام کنکور نوبت دوم ۱۴۰۳ که از هفتم تا دوازدهم فروردین انجام می‌شود، از طریق سایت www.sanjesh.org امکان‌پذیر است. زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته این آزمون مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳( نوبت دوم) برای ثبت‌نام می‌توانند با داشتن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام

اگر ثبت‌نام را خودتان انجام می‌دهید یا برای ثبت‌نام به کافی نت‌ها مراجعه می‌کنید، پیش از ورود به صفحه ثبت‌نام در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، مدارک زیر را تهیه کرده و در دسترس داشته باشید:

شناسنامه و کارت ملی  شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده (به تعداد گروه‌های آزمایشی (حداکثر ۲ گروه آزمایشی) که قصد شرکت در آزمون آن را دارید) کد دانش‌آموزی سال آخر (صادر شده از سوی دبیرستان) کد مربوط به منطقه شهرداری و کد پستی محل سکونت کد وضعیت نظام وظیفه (متقاضیان مرد) معدل کتبی نهایی دیپلم و معدل کل دیپلم و پیش‌دانشگاهی کد پیگیری مربوط به سهمیه ایثارگران و رزمندگان شناسه یکتا (۱۰ رقمی) مربوط به متقاضیان غیرایرانی

فایل عکس اسکن شده (برای ثبت‌نام در آزمون سراسری، لازم است یک قطعه عکس پرسنلی خود را اسکن کنید:  ابعاد عکس ۴×۳ و بدون حاشیه‌های اضافی باشد. حداقل ارتفاع: ۳۰۰ و حداکثر ارتفاع: ۶۰۰ پیکسل و حداقل عرض: ۲۰۰ و حداکثر عرض: ۵۰۰ پیکسل اسکن و در قالب (JPG (ذخیره شود. تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. عکس، مربوط به سال جاری و بهتر است رنگی و با زمینه سفید باشد. اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست. عکس متقاضیان زن باید با حجاب و صورت آنان به طور کامل مشخص باشد. در صورت استفاده از عکس غیر معتبر، ثبت‌نام متقاضی باطل می‌شود و اجازه شرکت در آزمون را ندارد.)

خرید اینترنتی سریال ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳- نوبت دوم

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

نتایج کنکور سراسری نوبت دوم که هفتم و هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، نیمه دوم مرداد سال جاری اعلام می‌شود.

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم مرداد سال جاری و بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته‌های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی انتخاب کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

نتیجه نهایی و بارگذاری کارنامه نتایج در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

زمان تصحیح فرم ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

در صورتی که بخواهید هر قسمت از مطالب فرم ثبت‌نام خود را که قابل ویرایش است، تصحیح کنید، از هفتم تا دوازدهم فروردین می‌توانید با ورود به صفحه کاربری خود این کار را انجام دهید.

اگر بعد از ثبت‌نام در گروه آزمایشی اصلی، قصد داشتید در آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی دوم (هنر یا زبان‌های خارجی) هم ثبت‌نام کنید، با ورود به صفحه کاربری خود، پس از خرید کارت اعتباری مجزا برای هر گروه، سریال خریداری شده را حداکثر تا پایان زمان ثبت‌نام در بخش مربوطه ثبت کنید.

کد خبر 739221

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳