Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:: متاسفانه پس از گذشت سه ماه از آغاز مسئولیت شهردار هنوز هیچگونه اعتباری به شرکت متروی تهران برای تکمیل خطوط نیمه تمام مترو پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار شبستان، محمد علیخانی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در بیست و چهارمین جلسه شورا در خصوص عدم پرداخت و تخصیص اعتبار به شرکت مترو تذکر داد و گفت: متاسفانه پس از گذشت سه ماه از آغاز مسئولیت شهردار هنوز هیچگونه اعتباری به شرکت متروی تهران برای تکمیل خطوط نیمه تمام مترو پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با وجود آنکه مدیریت شهری تهران از سه ماه قبل از انتخابات پرداخت اعتبار به پروژه های متروی تهران را متوقف کرده بود انتظار داشتیم با حضور شهردار جدید تهران و از آنجا که پروژه مترو به دلیل تاثیرگذاری مستقیم در کاهش آلودگی هوا و ترافیک اولویت نخست مدیریت شهری است تخصیص اعتبار برای تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام در اولویت شهرداری تهران قرار بگیرد.

 

رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه پس از گذشت سه ماه نه تنها تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار نگرفته است بلکه تسهیلات قطعی مترو مانند دوره قبل به صورت غیرقانونی صرف سایر هزینه های مدیریت شهری از جمله پرداخت حقوق شده است.


علیخانی تاکید کرد: این اتفاق در حالی رخ می دهد که خط 6 و 7 مترو باید تکمیل و ایمن سازی شوند بنابراین از شهردار تهران انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به اختصاص منابع مترو اقدام نماید.

 

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از عدم پرداخت و تخصیص اعتبار به شرکت مترو انتقاد کرد و گفت: خطوط 6 و 7 مترو باید تکمیل و ایمن سازی شوند.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای خراسان شمالی؛ سید عقیل مرتضوی در بازدید خبرنگاران از طرح‌های در حال احداث شرکت آب منطقه‌ای گفت: دیوار ساحلی منطقه جوادیه به طول ۳۵۰ متر با ۴۰ درصد پیشرفت در حال احداث است که تا دو ماه اینده تکمیل می‌شود.
وی همچنین با اشاره به نقش مهم سد بش قارداش در آبیاری زمین‌های پایین دست
افزود: این سد در ۴۰۰ هکتار با ۵۰ درصد پیشرفت در حال احداث است.
غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همچنین گفت: سالانه ۳۰ میلیون مترمکعب از چهار هزار و ۲۰۰ حلقه چاه غیر مجازبرداشت می‌شود.
به گفته وی بیشتر چاه‌های غیرمجاز استان در باغ ویلا‌ها و حاشیه رودخانه‌ها واقع است که با حفر چاه‌های کم عمق در برخی از فصول برداشت غیرمجاز آب دارند.
مرتضوی با اشاره به محدودیت منابع آبی خراسان شمالی با توجه به تداوم خشکسالی بر ضرورت استفاده بهینه از منابع آبی موجود تاکید کرد و گفت: مخازن آب زیرزمینی استان سالانه بین ۶۵ تا ۹۵ میلیون متر مکعب کسری دارند و به عبارتی این میزان بیش از مقدار تغذیه آبخوان‌ها در سال برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران