Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان صبح دوشنبه در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

عبدالحمید احمدی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستا‌ها یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است و تلاش می‌کنیم که زیرساخت‌های ورزشی در روستا‌ها توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: اجرای این دو پروژه ورزشی در قالب بسته مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اجرایی شده است.

سکینه الماسی ادامه داد: همه ظرفیت‌ها را برای توسعه زیرساخت‌ها در جنوب استان بوشهر به کار خواهیم گرفت و طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در استان بوشهر پیگیری‌های گسترده‌ای داشته‌ام و به نتایج خوبی رسیدیم و شاهد نگاه مطلوب وزارت نفت به این حوزه هستیم.

در این آئین که مسئولان ورزش و جوانان و مسئولان جنوب استان حضور داشتند، سالن‌های ورزشی بیدخون در شهرستان عسلویه و برکه چوپان در شهرستان کنگان کلنگ‌زنی شدند.

انتهای پیام/ف

کلنگ‌زنی دو پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل ظهر شنبه در آئین کلنگ زنی دومین سرای دانشجویی متاهلی در یاسوج افزود: تا پایان دولت برای دانشجویان پنج هزار خوابگاه متاهلی ساخته می‌شود.

وی بیان داشت: خوابگاه دانشجویی متاهلی یاسوج با زیربنای دو هزار و ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته می‌شود.

زلفی گل اظهار داشت: توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شد و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری این وزارت خانه است و برخی املاک متعلق به دانشگاه‌ها مولدسازی شده تا بتوانیم از این منابع برای ساخت و توسعه خوابگاه‌های متأهلی استفاده کنیم.

کد خبر 6089914

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد