Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی از بازگشایی آموزشکده سما این دانشگاه در سرپل ذهاب از امروز خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،احمد زرهانی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد به همراه برخی از مدیران ستادی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به ویژه آموزشکده سما سرپل ذهاب که در زلزله اخیر تخریب شده بود، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد زرهانی رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد در حاشیه این بازدید گفت: کلاس های آموزشی از امروز در کانکس برگزار می شود.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت ساختمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در سرپل ذهاب، اظهار داشت: در اولین اقدام زمین مناسبی را انتخاب و با تامین هزینه ها، ساخت و ساز را آغاز می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مشت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم مشت به کارگردانی و نویسندگی سیامک اطلسی محصول سال 1363 است. احمد خیرآبادی، پس از زخمی شدن در جبهه جنگ برای مداوا و استراحت به تهران برمی گردد. پدر احمد فوت کرده و مادرش به کمک او نیاز دارد. ربابه، نامزد احمد و بسیاری از دوستانش از احمد می‌خواهند که در تهران بماند. احمد در کارخانه‌ای مشغول به کار می‌شود و در می‌یابد که صاحب کارخانه، انصاری از راه تقلب و احتکار به مال اندوزی مشغول است. او در جمع کارگران انصاری را افشا می‌کند. انصاری با او درگیر می‌شود. احمد در جستجوی خود موفق می‌شود انبار کالاهای احتکار شده را کشف و شرکای انصاری را شناسایی کند انصاری و شرکایش تصمیم به قتل احمد می‌گیرند. بهزاد جوانبخش، عنایت‌الله بخشی، علی محزون، منوچهر حامدی، محمد ورشوچی، ثریا حکمت، مهری مهرنیا، نعمت‌الله گرجی، پروین سامی‌وش، حمید منوچهری، نعمت افشاریان، عباس مختاری، تقی بیرجندی، محمود پیراسته و احمد ابریشمی در این فیلم مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست بازی کردند. روبیک منصوری موسیقی متن فیلم را انتخاب کرد و ایرج گل‌افشان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت
  • برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم در روستای الیف + تصاویر