Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آمادگی این دانشگاه برای ایجاد مرکز گیاهان دارویی در مجتمع کشت و صنعت لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش ساکی ظهر یکشنبه در جلسه هم اندیشی و تعامل با مدیر عامل مجتمع کشت و صنعت لرستان گفت: خوشبختانه در این مجتمع ظرفیت ها و امکانات خوبی وجود دارد؛ با پتانسیلی که در اینجا وجود دارد اگر یک تفکر خوب وجود داشته باشد می توان با هدایت و حمایت درست آن یک مرکز بین المللی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه اندازی دهکده سلامت در این منطقه را ایده ای فوق العاده توصیف کرد و گفت: مجموعه کشت و صنعت لرستان فضای بسیار مناسبی برای پیاده کردن این برنامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: برای عملی شدن این برنامه باید پیش بینی ها و مطالعات لازم به خوبی صورت گیرد و پس از آن برنامه ریزی های مورد نیاز صورت گیرد.

ساکی خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه هایی از این دست باید دو عامل فضا و تفکر مناسب وجود داشته باشد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز گیاهان دارویی در مجتمع کشت و صنعت لرستان گفت: برای این کار یک مرکز کشت و صنعت تخصصی مورد نیاز است.

ساکی با بیان اینکه این مرکز آزمایشگاه خاص و نیروی متخصص می خواهد، افزود: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان پشتوانه ای مناسب برای راه اندازی این مرکز خواهد بود؛ سود و بهره این قبیل کارها در نهایت متوجه مردم استان لرستان خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • قرار گرفتن گل محمدی در برنامه‌ی توسعه‌ی کشت استان یزد
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان