Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان استانداری سمنان گفت: نمایشگاه توانمندی زنان در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، زینب کرکه‌آبادی ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی حوزه بانوان استان سمنان اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای بانوان روستایی و سرپرست خانوار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راهکارهای مختلف کارآفرینی بیان کرد: نمایشگاه توانمندی زنان در استان سمنان برپا می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌های توانمندی نه‌فقط محل فروش، بلکه می‌تواند مکانی برای تبادل افکار، اطلاعات و تجارب بانوان باشد افزود: این نمایشگاه بر اساس شاخص‌های اقتصاد مقاومتی ویژه بانوان در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

وی ابراز داشت: برقراری نشاط و تفریحات سالم مانند اجرای موسیقی سنتی و محلی، مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی می‌تواند در جاذبه برگزاری نمایشگاه تأثیر مثبتی داشته باشد.

کرکه آبادی با اشاره به برخی برنامه‌های این نمایشگاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی، هلال‌احمر، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، حوزه علمیه و سایر دستگاه‌های اجرایی که تمایل به اختصاص غرفه دارند باید در اسرع وقت درخواست خود را به‌صورت مکتوب به استانداری اعلام کنند.

وی با تأکید بر اینکه اشتغال و سطح درآمد، مهم‌ترین مشکلات زنان سرپرست خانوار است یادآور شد: باید موضوع برطرف‌کردن مشکلات زنان و به‌ویژه اشتغال زنان سرپرست خانوار و یا روستانشین را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری سمنان بیان کرد: بانوان نیمی از جمعیت این استان را تشکیل می‌دهند و باید نسبت به برطرف کردن مشکلات این قشر برای ایجاد توسعه پایدار در استان سمنان توجه ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد