Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه قدیمی بودن تجهیزات یکی از مشکلات هنرستان‌های استان است گفت: کمبود نیرو در هنرستان‌ها و دبیرستان‌های ۴ شهر مرزی خراسان جنوبی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عباس لامعی ظهر امروز در  گردهمایی مدیران و معاونان هنرستان‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر  42 درصد دانش آموزان متوسطه دوم خراسان جنوبی در هنرستان‌ها تحصیل می‌کنند که این میزان از میانگین کشوری بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات هنرستان‌های خراسان جنوبی کمبود نیروی انسانی است افزود: قدیمی بودن تجهیزات از دیگر مشکلات هنرستان‌ها در استان است که انتظار  دانش آموزان از نظام آموزشی، تحصیل در شرایط علمی به روز وپیشرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد کردیم برای بالابردن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در حوزه‌های کار و دانش و فنی‌حرفه‌ای و جذب بیشتر نیروی انسانی از طریق ماده 28 این کمبود جبران شود.

لامعی افزود: هنرستان‌ها در استان بیشتر از دیگر مدارس مشکلات دارند که باید برای یکی از مشکلات که تجهیزات است چاره اندیشی شود.

وی درخواست کرد مسئولان وزارت آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی را به صورت ویژه ببیند چراکه در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی شامل زیرکوه، سربیشه، نهبندان و درمیان کمبود نیرو برای هنرستانها و دبیرستان‌ها وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بالا بودن قیمت کتاب‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را از دیگر مشکلات دانست.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند

هوای شهرهای خراسان جنوبی دوباره بارانی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، جواد نخعی اظهار کرد: بر اساس نقشه ها، داده ها و تصاویر ماهواره ای از روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت تا سه شنبه در غالب نقاط جو نسبتاً ثابت و پایدار و افزایش دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: از اواخر دوشنبه به تدریج افزایش ابر رخ می دهد و رگبار و رعد و برق قابل پیش بینی است.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از روز سه شنبه تا نج شنبه جو استان ناپایدار می شود و باد و گردوخاک و رگبار و رعد و برق نیمه شمالی استان را در بر می گیرد و در شهرهای سربیشه، درمیان و زیرکوه وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

کد خبر 750888

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال