Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@11:53:58 GMT

مسئولیت اساسی بسیج حفظ انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۰۰۲۳

مسئولیت اساسی بسیج حفظ انقلاب اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت:مسئولیت اساسی بسیج حفظ انقلاب اسلامی است و در کنار سپاه ارتش، نیروی انتظامی و امت شهید پرور ایران، بسیج موضوع مهمی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،سردار عزت‌اله جعفری ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسکو اظهار کرد:انقلاب اسلامی یک نور الهی است که با مدیریت پیامبرگونه حضرت امام (ره) و حمایت مردم بزرگوار ایران انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:حضرت امام(ره) با دیداستراتژیک و دید عمیقی که برای جهان اسلام پیش بینی کرده بود چند ارگان مهم را تشکیل دادند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیادمستضعان، کمیته حضرت امام و بسیج به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد:مسئولیت اساسی بسیج حفظ انقلاب اسلامی است و در کنار سپاه ارتش، نیروی انتظامی و امت شهید پرور ایران، بسیج موضوع مهمی است.

وی در ادامه یادآور شد: زمانی که قلب‌های مردم مملو از عشق الهی،عشق به ولایت و انقلاب اسلامی باشد عِدّه و عده‌ها جمع می شوندو بسیج راتشکیل می‌دهد و در این حالت بسیج کلمه مقدسی می‌شود.

سردار جعفری ادامه داد:دشمن نیز بسیج را بر علیه جبهه مقاومت تشکیل داد و اکنون نیز درحال جمع آوری تمامی توطئه‌هایشان هستند اما اگر نیت الهی و خالص باشد این توطئه‌ها خنثی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی از طرف ذات اقدس الهی انتخاب شده و امروز بسیج بالاترین وبرنده ترین سلاح ولایت هستند و در گستره یک دین اسلام در حال پدافند می‌باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی  در ادامه ابراز کرد: امروز ارتشی الهی و ارتشی که مجهز به ایمان و انگیزه نیروی پرتوان است درمنطقه آماده می‌باشد که هر توطئه‌ای برعلیه اسلام باشد قطعاً با سلاح برنده جبهه مقاومت مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج لشکر مخلص خداست تصریح کرد:محکم‌ترین و برنده‌ترین بازوی ولایت و تقویت کننده جبهه مقاومت بسیجیان هستند.

جعفری در پایان گفـت: توطئه امروز دشمن این است که از طریف فساد و اعتیاد  جوانان را سست عنصر کنند اما از این غافل هستند که این بسیجان تایع ولایت هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان

سردار حسین زارع‌کمالی  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیلی خوردن رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اقدامات ما در این روز خدمت‌رسانی به مردم استان یزد است.

وی افزود: در این روز ۱۴۴ سری جهیزیه ایرانی_اسلامی تحویل نوعروسان کمتر برخوردار یزدی شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این جهیزیه ایرانی شامل کالا‌های اساسی و مورد نیاز زوج‌های جوان است که شامل ۶ قلم کالای اساسی به ارزش ۴۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ارگان امنیتی و نظامی است که در راستای حفاظت از خاک و ناموس وطن تلاش می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه نظامی و امنیتی، این ارگان در حوزه‌های دیگر همچون سازندگی، معیشتی، محرومیت‌زدایی و... حضور پررنگی دارد که در راستای عمل به مسئولیت‌های خود امروز شاهد اهدای جهیزیه به نوعروسان استان یزد هستیم.

گفتنی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه‌ای از نیرو‌های مسلح کشور است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دستور معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واکنش میرسلیم به بازگشت گشت ارشاد: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است