Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@00:24:47 GMT

برگزاری اجتماع عظیم بسیجیان در روانسر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۰۴۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اجتماع عظیم بسیجیان در سالن 9 دی شهرستان روانسر برگزار گردید.

 

در ابتدای این مراسم سرهنگ محمد رضا الفتی فرمانده سپاه ناحیه روانسر ضمن خیر مقدم و تبریک ماه ربیع الاول وهفته بسیج به تمامی بسیجیان، این روز را فرصتی دوباره برای نشان دادن عظمت بسیج دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه روانسر: هفته ی بسیج حامل پیام دوستی و وحدت است

 

ماموستا ملا عبدالله غفوری امام جمعه  روانسر در ادامه با بیان اینکه بسیج، مدرسه و کلاس دلدادگی است به برخی از خصوصیات فرد بسیجی اشاره کرد.

 

امام جمعه روانسر با بیان اینکه بسیج مظهر قدرت اخلاص و مبارزه است عنوان نمود: به گفته ی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، بسیج خستگی ناپذیر است.

 

ماموستا غفوری در ادامه سخنان خود، به حادثه ی دلخراش زلزله ی استان کرمانشاه اشاره کرد و ضمن تسلیت به بازماندگان برای، درگذشتگان این حادثه، از درگاه خداوند طلب عفو و رحمت نمود.

 

وی همچنین به پیروزی نیروهای اسلامی در مقابل داعش اشاره ی داشت و افزود: بعد از پیروزی انقلاب آمریکا همواره قصدش، دست درازی در ایران اسلامی بود، و هر بار توطئه ی را دامن می زد تا جنگ داخلی را در میان این ملت (ایران و اسلام) به راه اندازد و اکنون بار دیگر خدا را شاکریم که یکبار دیگر، جبهه ی حق، بر باطل ظفر یافت، و بلاد اسلامی از حضور داعش پاکسازی شد.

 

امام جمعه روانسر در پایان ضمن دعوت حاضرین به بصیرت افزایی، هفته ی بسیج را حامل پیام دوستی و وحدت دانست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل