Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) سپاه گفت: اقتصاد مقاومتی الگوی اسلامی ایرانی برای پیشرفت است که نمونه‌های موفق آن را می‌توان در دانش موشکی و پهپادی دید که دشمن را به لرزه انداخته وجرات حمله به کشور اسلامی را ندارند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان ساوه که در مصلی امام علی(ع) این شهر برگزار شد با اشاره به معیارهای بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: پنج معیار قبول و التزام عملی به جمهوری اسلامی، سیره و اندیشه امام راحل، ولایت فقیه، قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام ویژگی دوست برای یک بسیجی است حتی اگر اختلاف سلیقه داشته باشد مورد حمایت بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ریشه بسیج از زمان رهبران الهی بوده و امروز این صافت قرآنی مصداق بارز بسیجیان دنیای اسلام است که در برابر تما دنیا و عربده کشان ایستاده و دشمن در مقابل این عظمن ناتوان است.

فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) سپاه تصریح کرد: وقتی کشور ما طبق قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام، سندهای بالادستی برای آموزش و پرورش دارد پذیرفتن قبول سند 2030 یعنی فروش مکتب تشیع زیرا باید طبق نظر یونسکو به دانش آموزان تعلیم دهیم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: نقشه دشمنان اسلام برای تفرقه و تضعیف امت اسلامی بوده داعش برای ضربه زدن به ایران ایجاد و حمایت شد ولی تفکر بسیج مردمی نقشه مستکبران را شکست داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به حدی گسترش یافته که به گفته اندیشمند عربی، ایران در طول تاریخ 2 بار با ساحل مدیترانه دست یافته است، یک‌بار در زمان هخامنشی با لشکرکشی و بار دوم در زمان ولایت فقیه بدون لشکرکشی بود.

فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) سپاه خاطرنشان کرد: دشمن در توطئه گسترش فساد در داخل کشور مانند گسترش فساد از جمله شراب خواری در جامعه اسلامی آندلس است تا ما را شکست دهد بنابراین هرکسی که با فساد مبارزه نمی‌کند و یا زمینه برای بروز آن فراهم می‌کند در واقع به دنبال شکست اندیشه انقلاب اسلامی و در نهایت قتل امام حسین زمان است.

طیبی‌فر عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی الگوی اسلامی ایرانی برای پیشرفت است که نمونه‌های موفق آن را می توان در دانش موشکی و پهبادی دید که دشمن را به لرزه انداخته است و جرات حمله به کشور اسلامی را ندارند به الگوهای دیگر برای تخریب اسلام متوسل شده است.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع)تصریح کرد: اربعین همایش بزرگ بسیجیان حسینی است و همانطور که امام راحل فرمود "راه قدس از کربلا می گذرد" و همین موجب ترس اسراییل غاصب می شود.

وی اضافه کرد: روزی امام راحل و مقام معظم رهبری بسیج 25 و 10 میلیونی و 100 و 200 میلیونی را مطرح می‌کردند وامروز اگر بسیجیان ایران اسلامی، یونان و لبنان ودیگر کشورهای اسلامی را جمع کنیم داریم ووعده‌های امام راحل و مقام معظم رهبری محقق شده است.

انتهای پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز سه‌شنبه در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با اشاره به عملیات موفقیت آمیر وعده صاق گفت: عملیات وعده صادق به پشتیبانی نیرو‌های انقلابی ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست.
سردار نعمت اله باقری افزود: امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم. 
حجت‌الاسلام علی درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این مراسم فلسفه وجودی حکومت دینی را برقراری عدالت و توجه به قشر محروم و محرومیت زدایی دانست و افزود: خدمت رسانی بی منت به مردم موجب افزایش حس نوعدوستی، انصاف، عدالت و محبت در جامعه می‌شود.
احسان جهانبخش مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین با اشاره به اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در لرستان در سال گذشته گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال نیز همین مقدار به اشتغال استان اختصاص یابد.
دبیر قرار گاه اقتصاد مقاومتی کشور نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در اختیار مردم قرار گرفت و پیش بینی می‌کنیم این مبلغ امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد.
 فرحی گفت: پیش بینی می‌کنیم با این اعتبار بتوانیم ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کنیمم که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰ هزار بیشتر است. 
دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با حضور ۱۶۰ تسهیل گر از ۱۰ استان کشور به مدت دو روز با موضوع آموزش تسهیل گری و ایجاد اشتغال در خرم آباد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت