Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: وظیفه همه ما در قبال مردم زلزله تازه شروع شده و باید به فکر آینده آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، سرمربی تیم فوتبال سایپا روز یکشنبه طی سخنانی در مراسم گرامیداشت «پرویز دهداری» معلم اخلاق فوتبال ایران، گفت: باعث افتخار من است که در جمع بزرگان فوتبال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درباره زلزله باید بگویم که وظیفه ای ملی داریم که باید در کنار مردم باشیم و من به عنوان عضو کوچکی از جامعه احساس کردم که باید کاری انجام دهم.
وی ادامه داد: این زلزله باعث شد مردم ما بیشتر به فکر مرزنشینان که از جمله اقشار ضعیف هستند، باشند. این مردم همان مردمی هستند که در دوران جنگ بیشترین آسیب را دیدند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: وظیفه ما از امروز شروع شده و باید به فکر آینده آنها باشیم. هنوز هم برخی از مردم زلزله زده مانند مردم ورزقان در کانکس زندگی می کنند و نیاز به کمک دارند.
وی تصریح کرد: من دست همه مردمی را که به ما کمک کردند، می بوسم. اولین کاری که باید انجام دهیم ساختن خانه برای دلزله زدگان است و باید کاری کنیم افرادی که خانه خود را از دست داده اند، بار دیگر صاحب خانه شوند.
دایی اظهار کرد: علاقه داریم در عمران و آبادی این مناطق کمک کنیم و مطمئن هستم اگر مردم بخواهند خیلی کارها می توان انجام داد و ما هم دوست داریم بتوانیم حداقل سه روستا را بازسازی کنیم.
وی همچنین گفت که جمعه آینده با دعوت رییس فیفا به مسکو خواهم رفت و خیلی سریع هم باز خواهم گشت.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص قرعه احتمالی ایران، اظهار کرد: جام جهانی بسیار زیبایی را مشاهده خواهیم کرد، زیرا تیم های خوبی در مسابقات هستند و نمی توان از حالا پیش بینی کرد.
وی در رابطه با اعتراض خود به داوران، گفت: من همیشه از داوران خوب تعریف کرده ام، اما انصافا برخی از اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می دهد را در هیچ کجای دنیا نمی بینید. صدای ما به هیچ جا نمی رسد و متاسفانه الان من را در یکی از حساس ترین بازی های تیمم محروم کردند.
دایی اظهار کرد: متاسفانه روز گذشته کرمانشاهی داور بازی بسیار عملکرد بدی داشت و حتی لحن او نیز با ما بسیار بد بود. روز گذشته خیلی دوست داشتم فوتبالی نبودم تا جور دیگری جواب بی احترامی های او را می دادم.
وی تاکید کرد: مطمئن باشید اگر من حتی حرف حق بزنم کمیته اخلاق من را احضار می کند و نمی دانم چرا باید به خاطر حرف های حق ما را دعوت کنند.
دایی در خصوص طلب خود از باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: باید در این رابطه از وزارت ورزش سئوال کنید که پا پیش گذاشته اما مشکل من همان زمان که از تیم جدا شدم، بسیار راحت تر قابل حل بود.
در ادامه این مراسم با حضور «حمید علیدوستی» و «حسین فرکی» از دایی تجلیل شد. همچنین از سوی ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی نیز شال پهلوانی و لوح یادبودی به آقای گل فوتبال جهان به دلیل اقدامات خیرخواهانه اش اهدا شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9129**9118**1368
خبرنگار: مهدی رهبر** جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی ۳ بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود. دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۱) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

اوسمار ویه را پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: همه می دانند که بازی کردن در آبادان چقدر برای تیم ها سخت است. با این حال وقتی تیمی با سه گل پیروز می شود و گلی نمی خورد یعنی نتیجه عالی کسب کرده است. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و واقعا از آنها رضایت دارم.

سرمربی سرخپوشان با ابراز خرسندی از صعود تیمش به صدر جدول گفت: ما باید دیدار برابر صنعت نفت را با پیروزی به پایان می رساندیم که کارمان را انجام دادیم اما باید بپذیریم که یک بازی بیشتر از رقیب انجام داده ایم و باید منتظر باشیم.

ویه را در خصوص مصدومیت عالیشاه نیز گفت: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

اوسمار در مورد دیدارهای سختی که پرسپولیس در ادامه لیگ و جام حذفی دارد گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6082161

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس