Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی گلیج به نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان راه یافت.

طرفداری- رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان در کشور لهستان پیگیری می شود و نماینده های ایران در چهار وزن دوم این رقابت ها به مصاف هم رفتند که ماحصل آن راهیابی مجتبی گلیج به نیمه نهایی و مصاف یونس امامی در رده بندی بود و زرین پیکر و متقی نیا از دور رقابت ها حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان، از عصر امروز (یکشنبه) در لهستان در حال برگزاری است که یونس امامی، حمیدرضا زرین‌پیکر، محمد متقی‌نیا و مجتبی گلیج در اوزان 65، 70، 74 و 96 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

به نقل از فارس، نتایج نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم که 26 نفر شرکت کرده‌اند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه 12 بر یک میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف کی یونیزاوا از ژاپن رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 4 بر 9 مغلوب باجرانگ کشتی‌گیر مطرح هندی شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ذولفقار ماخاماتوف از قزاقستان با نتیجه 5 بر 6 شکست خورد که با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف آمریکایی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.در این وزن 21 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 74 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، محمد متقی‌نیا در دور نخست با نتیجه 7 بر 4 مغلوب یاجورو یاماساکی از ژاپن شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل حریف گرجستانی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر 2 گئورگی نوگایف از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در در دور بعد کاراس از رومانی را با نتیجه 11 بر یک شکست داد و راهی دور سوم شد. گلیج در این مرحله با نتیجه 10 بر ۳ (حریف ۳ اخطاره شد) از سد رسول ماگومدوف از روسیه گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی برای حضور در فینال به مصاف مورازی مچیدلیدزه از اوکراین خواهد رفت. در این وزن 21 نفر وزن کشی کرده‌اند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید