Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:25:44 GMT

فروپاشی داعش تجلی توان وکارامدی فرهنگ بسیجی است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۱۱۳۰

فروپاشی داعش تجلی توان وکارامدی فرهنگ بسیجی است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تفکر و روحیه بسیجی را عامل اصلی شکست شجره خبیث داعش در سرزمین های اسلامی ذکر کرد و گفت: فروپاشی داعش تجلی توان وکارامدی فرهنگ بسیجی است.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان ایلام اظهار کرد: تفکر بسیجی دلیل اصلی شکست داعش و جبهه تکفیری در کشورهای سوریه و عراق شد و مانع از نفوذ این گروه جنایتکار به داخل ایران اسلامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروزه تفکر بسیجی به عنوان یک ایدئولوژی با هدف عمق بخشی به دفاع و مقاومت به یک فرهنگ پایدار تبدیل شده و الگوی بسیاری از کشورهای آزادی‌ خواه جهان شده است.
کلانتری ایستادگی بسیجیان شجاع و شهدای مدافع حرم در برابر اقدامات وحشیانه تروریست‌های تکفیری را افتخار آفرین دانست و یادآور شد: متالثر از فرهنگ بسیج این دلاوران هزاران کیلومتر آن‌ طرف مرزها در مقابل داعش ایستادند تا دشمنان نتوانند امنیت کشور را به خطر بیندازند.
کلانتری با بیان اینکه دشمن با ایجاد تفرقه و راهبردهای جدید به‌ دنبال ضربه زدن به کشور است، تاکید کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب و هشیاری ملت، همه افکار شوم دشمنان در طول زمان‌های مختلف خنثی و ناکام مانده است.
معاون استاندار ایلام با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج افزود: معظم له فرمودند بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است، در هیچ کجای دنیا نیرویی مانند بسیج ما وجود ندارد.
29 آبان تا پنجم آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام خمینی (ره) در سال 1358 به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
3032/6034

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیروت تاکید کرد که فروپاشی رژیم صهیونیستی و توقف روند وحشی‌گری و ظلم آن تشدید شده و پیروزی فلسطینی‌ها نیز با صبر و جهاد و شهادتشان نزدیک است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی جز با حمایت دنیای استکبار قادر نیست روی پای خود بایستد، ابراز داشت که دو موضوع است که باعث توقف جنگ غزه می‌شود، موضوع اول آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است و نکته دوم حادثه اخیر است که اسرائیل قادر به رویارویی با آن نبود.

معاون سید حسن نصرالله با اشاره به واکنش تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق و جنگ غزه تصریح کرد که طرح آمریکایی خاورمیانه جدید یک بار در سال ۲۰۰۶ در لبنان با شکست مواجه شد و بار دیگر در سوریه این اتفاق افتاد و این سومین بار است که شکست می خورد.

قاسم با اشاره به اینکه حزب الله لبنان در تقابل با رژیم صهیونیستی در جنگ غزه به تمامی اهداف خود دست پیدا کرده است، ۵ هدف اصلی این تقابل را بر شمرده و گفت که پشتیبانی از ساکنان غزه و مشغول کردن دشمن و کوچاندن شهرک‌نشینان صهیونیست و خسارت زدن به دشمن و در نهایت تثبیت قدرت بازدارندگی از جمله اهداف حزب‌الله لبنان بود که با استفاده از کمترین حد از تسلیحات سنتی حزب‌الله به دست آمد و البته در این راه جانفشانی‌های گرانقدری صورت گرفت که در مقابله با خطرات بزرگ پیرامون ما طبیعی است.

کد خبر 6080559

دیگر خبرها

  • منطق پوشالی غرب در قبال غزه و ایران در حال فروپاشی است
  • وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است