Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پنجمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به گلایه های "رزیتا غفاری" بازیگر سینما و تلویزیون اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پنجمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به گلایه های "رزیتا غفاری" بازیگر سینما و تلویزیون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزیتا غفاری بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون از جمله هنرمندانی است که پس از وقفه ای طولانی بار دیگر با چندین اثر عزم بازگشت به تلویزیون را کرده است. بازگشتی که به اذعان بسیاری از مخاطبان اتفاقی مثبت در کارنامه کاری غفاری خواهد بود.

سالروز تولد 83 سالگی جمشید مشایخی دیگر خبر مهم حوزه فرهنگ و هنر در روز گذشته بود. جمشید مشایخی طی سالیان سال بازیگری آثار ارزشمندی همچون کمال الملک، هزاردستان، خشت و آینه و دلشدگان را به یادگار گذاشته است.

سيمرغ بلورين به همسر رزيتا غفارى هم وفا نكرد/فالوور خريدن براى بيشتر ديده شدن هنرمندان/سوپراستارها از گردونه سينما بالاخره حذف مى شوند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، این روزها تلویزیون از نگاه بسیاری از منتقدان و اهالی رسانه با رشد چشمگیری روبرو بوده و مردم استقبال فراوانی را از مجموعه های پخش شده طی سال گذشته نشان داده اند.

این استقبال چمشگیر مخاطبان و افزایش کیفی آثار تلویزیونی باعث شده تا بازیگران قدیمی بار دیگر به تلویزیون بازگشته و به طور متعدد در سریال‌ها به ایفای نقش بپردازند. این اتفاق با حضور گسترده کارگردانان مطرح تلویزیون دو چندان قوت گرفته و بر همین اساس این روزها آثار بسیاری همچون آنام، از یادها رفته و مرد در مرحله فیلمبرداری و تولید به سر می برند.

رزیتا غفاری بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون از جمله هنرمندانی است که پس از وقفه ای طولانی بار دیگر با چندین اثر عزم بازگشت به تلویزیون را کرده است. بازگشتی که به اذعان بسیاری از مخاطبان اتفاقی مثبت در کارنامه کاری غفاری خواهد بود.

رزیتا غفاری به صورت رسمی با بازی در سریال به یاد ماندنی "در پناه تو" به کارگردانی "حمید لبخنده" وارد عرصه تلویزیون شد. موفقیت غفاری در این سریال باعث شد تا بار دیگر حمید لبخنده وی را برای نقشی پر رنگ تر از قبل یعنی برای بازی در سریال "در قلب من" دعوت کند.

پس از آن غفاری به یکی از بازیگران خوب تلویزیونی مبدل شد و توانست طی سالهای دهه هشتاد در 9 اثر تلوزیونی به ایفای نقش بپردازد. از جمله معروف ترین این آثار می‌توان به "فصل زرد"، "همسفران"، "عمارت فرنگی" و "تبریز در مه" اشاره کرد.

غفاری اما در عرصه سینما کم‌کارتر بود. وی اولین بار در سال 1375 در فیلم سینمایی "هتل کارتن" به کارگردانی "سیروس الوند" به ایفای نقش پرداخت و دو سال بعد برای فیلم پر سر و صدای "شوکران" ساخته "بهروز افخمی" انتخاب شد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

 

گلایه بازیگر خنده بازار از وضعیت دوبله/حضور نعیمه نظام‌دوست در سری سوم محله گل و بلبل قطعی است

ابراهیم شفیعی  بازیگر و دوبلور تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره وضعیت کنونی دوبله گفت: دوبله دو بخش دارد؛ یک بخش تلویزیون و بخش دیگر ویدئو رسانه. در بحث مالی و تعداد آثاری که دوبله می شود این دو بخش کاملا متفاوت عمل می کنند. دوبله وضعیت خوبی ندارد، گویندگان با مشکلات مالی رو به رو هستند و این مسئله در میزان و کیفیت دوبله آثار نیز تاثیر گذاشته است.

وی درباره ورود جوانان و تاثیر آن در عرصه گویندگی اظهار کرد: در هر حرفه‌ای ورود قشر جوان باعث طراوتی خاص به آن حرفه می شود. نزدیک به دو دهه است که جوانان بیشتر از گذشته وارد عرصه گویندگی شده‌اند، آن هم جوانانی که در نزد پیشکسوتانِ این حرفه آموزش دیده‌اند، از استعداد و صدای خوبی برخوردار هستند و با درخشش خود باعث پیشرفت این عرصه شده‌اند.

دوبلور نقش پاتریک در "باب اسفنجی در خشکی" ادامه داد: بها دادن و سپردن نقش‌های خوب به جوانان که توانایی و استعداد آن را دارند بسیار خوب است اما بخش مالی دست گویندگان را بسته است و یک جوان اگر بخواهد وارد این حرفه شود با وجود مسئله مالی نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد و عرصه دوبله را ترک می‌کند. چنین وضعیتی بسیار بد است و امیدوارم این مشکل برطرف شود و گویندگان و مدیر دوبلاژها با مدیریت بهتر کیفیت کار را بالا ببرند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

 

کمال الملک سینمای ایران 83 ساله شد/جمشید مشایخی از گل‌های داوودی تا رفقای خوب+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت و بزرگ سینمای ایران امروز شمع تولد 83 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.   جمشید مشایخی بازیگر توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۳۱۳ در تهران است. او پیش از حضور در سینما سال‌ها در صحنه تئاتر بازیگری آموخت و در سال ۱۳۳۶ در اداره تازه تاسیس هنرهای دراماتیک استخدام شد.
 
نقش کمال‌الملک را به‌خوبی بازی کرد؛ انگار خود استاد بود. عرب‌زاده شاگرد استاد نقاش هم به او گفت که نقش استادش را خوب بازی کرده؛ فقط قد جمشید مشایخی، کمی کوتاه‌تر از کمال‌الملک بود. جمشید مشایخی نقش‌های ماندگاری در سینمای ایران ایفا کرد. همین‌طور او با بهترین کارگردانان ایرانی همکاری کرد.
مشایخی در اکثر فیلم‌های علی حاتمی حضور داشت و حاتمی، بهترین نقش‌هایش را برای او می‌نوشت. این دو در پنج فیلم با همدیگر همکاری کردند. در «دلشدگان» هم قرار بود جمشید مشایخی حضور داشته باشد ولی قراردادش با سریال «پیک سحر» مانع از آن شد. در «مادر» هم به همین شکل. در تختی - آخرین فیلم حاتمی‌ که نیمه‌کاره ماند - هم نقش داشت اما مشایخی دلیل این عدم همکاری را شیطنت عده‌ای می‌داند که نمی‌خواستند او و حاتمی همکاری کنند.   برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.  

برای پول نقش‌های کوچک بازی کردم/نتوانستم در سینما خودم را مدیریت کنم

سیامک صفری بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص فعالیت‌‌های خود در عرصه بازیگری سینما گفت: امسال چندین پیشنهاد برای بازی داشتم اما به واسطه اینکه نقش‌ها کوتاه بود آنها را نپذیرفتم. دیگر نمی‌خواهم نقش‌های کوچک بازی کنم و واقعیت ظرفیتم برای بازی‌های کوچک پر شده است.

وی در همین راستا افزود: سابق بر این در نقش‌های کوتاه سینمایی بازی می‌کردم که آنها صرفاً برای پول بود و از هر کدام مبلغی را می‌گرفتم زیرا با بازی در تئاتر هیچ پولی دست آدم را نمی گیرد.

بازیگر فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" درباره افت حضور خود در سینما بعد از فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" تاکید کرد: اعترافات اتفاق بسیار خوبی در کارنامه کاری من بود و بعد از بازی در این فیلم در "آخرین بار کی سحر را دیدی" به کارگردانی "فرزاد موتمن" بازی کردم. برای این فیلم نیز همچون اعترافات نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شدم اما متاسفانه بعد از آن نتوانستم خودم را مدیریت کنم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

 

حضور عباس غزالی در جشنواره فیلم فجر/بازگشت رضا رویگری به سینما+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر با اعلام اکثر آثار متقاضی برای حضور در این دوره رنگی جدی تر به خود گرفته و هم اکنون همه در انتظار اعلام رسمی آثار پذیرفته شده هستند.

حضور مسعود ده نمکی، محمد حسین مهدویان، سعید روستایی از جمله اخباری بود که این روزها به شدت در میان اهالی رسانه پخش شده و همه در انتظار تماشای آثار این کارگردانان در جشنواره هستند.

در میان تغییرات زیادی که جشنواره فجر امسال نسبت به ادوار گذشته داشته کارگردانان سینمای ایران به دور از این حاشیه‌ها به ساخت و تولید آثارشان مشغول بوده و آماده حضور در سی‌وششمین دوره از جشنواره فیلم فجر می‌شوند.

داریوش مهرجویی، مجید مجیدی، فریدون جیرانی، کیومرث پوراحمد، کیانوش عیاری، اصغر فرهادی، همایون اسعدیان، پرویز شهبازی، شهرام مکری، مجید برزگر و پوران درخشنده نام تنی چند از کارگردانان غایب این دوره از جشنواره است.

به همین مناسبت خبرگزاری میزان فهرست برخی از آثار متقاضی برای شرکت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را تهیه و معرفی کرده است.

خون مردگی، همه چی عادیه، در وجه حامل، اتاق تاریک و گرگ بازی از جمله آثاری هستند که برای حضور در جشنواره سی و ششم فجر اعلام آمادگی کرده اند.

 برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازمانده باشد.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته به میزبانی توپچی‌ها برگزار شد که با تساوی به پایان رسید و تک گلی که کیمیش در این بازی وارد دروازه حریف کرد مجوز صعود شاگردان توماس توخل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را صادر کرد.

اودگارد پس از پایان بازی در گفتگو با اظهار داشت: «احساس من این است که ما در این بازی خوب عمل کردیم و در بسیاری از دقایق توانستیم کنترل توپ و میدان را در دست بگیریم. اما در بعضی از لحظات شرایط تغییر کرد و ما به اندازه کافی خوب نبودیم، مثل زمانی که آنها موفق شدند دروازه ما را باز کنند و این اتفاقی بود که در خانه ما هم رخ داد.

ما در برابر محوطه جریمه حریف سریع عمل نکردیم و لیگ قهرمانان رقابتی است که سرنوشتش در همین لحظات تعیین می‌شود و ما امروز هم به اندازه کافی خوب نبودیم. بنابراین از اینکه حذف شدیم بسیار ناراحت هستیم.»

دیگر خبرها

  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • (ویدئو) اعتراف غیرمنتظره ژیلا صادقی در برنامه تلویزیون
  • اپل اشتباهش را پذیرفت
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی