Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شهریار نوبخت دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی به برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیز بازی در اسلحه فلوره برای اولین بار در خانه شمیزبازی ارومیه اشاره کرد و گفت: ۱۴ نفر در این اردو حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان از به مدت پنج روز در سالن ورزشی شمشیربازی ارومیه حضور می‌یابند، افزود: این اردو جهت آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت  ادامه داد: ۶ نفر از این تعداد در بخش آقایان و ۶ نفر دیگر در بخش بانوان در این اردو حضور یافته اند و ۲ سرمربی نیز این اردو را راهبری می‌کنند.
دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی افزود: ' هادی رضوی نیا' و 'الهه قهرمان' نیز به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی به این اردوی آماده سازی دعوت شده اند.
نوبخت با بیان اینکه برگزاری اردوی آمادگی در ارومیه فرصت مناسبی برای بازیکنان این رشته است، اضافه کرد: بازیکنان این رشته در آذربایجان غربی می‌توانند از فرصت استفاده کنند و در تمرین‌ها حاضر شوند تا از تجربه‌های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره لازم را ببرند.   انتهای پیام/ن.م   اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره در ارومیه برپا می شود  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد 

او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیزاعلام آمادگی جهت مشارکت داشته است و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.

صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی