Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر روز یکشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید پایگاه مقاومت امام جعفرصادق (ع) صدرآباد افزود: دو خصلت ایمان به خداوند و نفع رساندن به بندگان خداوند است که خوبتر از آن وجود ندارد.
وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر گروه تکفیری، صهیونیستی داعش اظهار داشت: اگر داعش نابود نمی شد و جنایات آن ها ادامه پیدا می کرد همه بشریت خسارت می دید و نابود کردن این گروه بزرگترین خدمتی بود که برای بشریت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اسلام در دفاع از مظلوم مرز نمی شناسد تصریح کرد: دفاع از مظلومین وظیفه ماست و نتیجه این پیروزی از تفکر بسیجی حاصل شده است و باید این باور و تفکر حفظ شود.
شاکر، پایگاه های بسیج را مراکز ترویج تفکر بسیجی عنوان کرد و افزود: بسیجی کسی است که هرجا نیاز باشد حضور دارد مانند اردو های جهادی، عرصه های علمی، ورزشی، خدمات رسانی به مردم و برگزاری مراسم های مختلف.
امام جمعه اردکان با اشاره به افزایش جمعیت شهر، مهاجرت افراد غیربومی و بروز برخی از مشکلات گفت: مردم درخواست دارند که گشت های بسیجیان و پایگاه ها در محلات مختلف دوباره راه اندازی شود تا مردم حضور بسیجیان را در صحنه های مختلف احساس کنند، زیرا این گشت ها موجب ایجاد دلگرمی در مردم می شود.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: محمدحسین فلاح

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند

ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: امروز دانشجویان یهودی و مسیحی که فطرت انسانی‌شان زنده است، در حال حمایت از مردم مظلوم غزه‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه  امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اهواز با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: کفرستیزی از مهم‌ترین بسترهایی است که باید در آستانه حکومت امام عصر (عج) فراهم کنیم.

امام جمعه اهواز در ادامه اظهار کرد: سه حمله معنادار در مسیر پیروزی مقاومت فلسطین انجام شده است که بخشی را شاهدیم و بخشی را نیز شاهد خواهیم بود. نخست، افشاگری بزرگی است که دولت آمریکا به صهیونیست گفته که بهتر است جنگ را به‌صورت نمایشی تمام و پیروزی را اعلام کند و به سمت ترور هدفمند رهبران حماس و جبهه مقاومت برود.

موسوی‌فرد گفت: دومین اتفاق این است که رئیس اداره اطلاعات مجلس صهیونیست و تعدادی از آن‌ها که ریشه فاسد دارند، استعفا داده‌اند. سومین اتفاق نیز بازداشت قریب‌الوقوع نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: در کشور ما، تعدادی پنهانی تحت عنوان برخی شبکه‌های تخصصی در حال سقط جنین هستند، در حالی که از زمان انعقاد نطفه، سقط آن حرام است.

او با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال، گفت: ۱۵ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را درباره معیشت مردم تعیین می‌کنند و مسؤولان باید ببینند در این مدت چه کار کرده‌اند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است