Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:14:23 GMT

راهیابی بوکسور شایسته زنجانی به اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۳۹۱۷

راهیابی بوکسور شایسته زنجانی به اردوی تیم ملی

غلامرضا گورکانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بوکسور بزرگسال زنجان در وزن 49 کیلوگرم رقابت می کند و با کسب نشان نقره در مسابقات قهرمانی کشور سنندج به این اردو راه پیدا کرد.
وی اظهار کرد: این اردوها طی چند مرحله و با حضور ورزشکاران شایسته و منتخب برگزار خواهد شد تا از میان آنان، بهترین ها انتخاب و به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گورکانی یادآور شد: جمعه /سوم آذر جاری/ نیز آکادمی بوکس زنجان میزبان تیم بوکس ملکان از استان آذربایجان شرقی بود که به مناسبت هفته بسیج مسابقه دوستانه ای مابین این 2 تیم و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.
وی افزود: در این پیکارها 54 بوکسور منتخب در قالب 12 وزن نونهالان، 10 وزن نوجوانان و پنج وزن جوانان با یکدیگر رقابت کردند
و کمیته های فنی این تیم ها، بوکسورهای خود را به لحاظ سطح فنی و آمادگی مورد ارزیابی قرار دادند.
گورکانی با بیان اینکه این مسابقات را 'امیرحسین صالحی زنجانی و محسن خدادادی' از زنجان و 'مرتضی طباطبایی' از ملکان (آذربایجان شرقی) قضاوت کردند، اظهار کرد: استاد 'اسماعیل طاهری و سید خلیل صدیقیان' از پیشکسوتان این رشته ورزشی زنجان و 'سیدرضا حسینی' رئیس هیات بوکس استان زنجان در سالن مسابقات حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، قریب یک هزار نفر در ورزش بوکس استان زنجان فعال هستند و این ورزشکاران در بیش از 10 باشگاه ورزشی فعال در شهرستان های زنجان، خرمدره، ابهر، خدابنده و سلطانیه، تمرین می کنند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر

استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی در معصومیه نورالائمه زنجان دیدار کردند. لازم به ذکر است سید رضی موسوی خود از مؤسسان این معصومیه بود.

شهید سیدرضی موسوی معروف به "سیدرضی" از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که به‌خاطر جنایت فراموش نشدنی رژیم صهیونیستی مظلومانه و در تاریخ چهارم دی ماه سال گذشته به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

از آنجایی که همسر این شهید بزرگوار اصالتاً زنجانی است،‌ این شهید بزرگوار در دفاع مقدس توسط نیروهای شهر زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود و به خاطر همین موضوع ارتباط تنگاتنگی با رزمندگان زنجانی و مردمان این شهر داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت