Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابراهیم فراشیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در پنجمین یادواره شهید «ابوالقاسم پیران» از شهدای فرهنگی شهرستان ساوه که به همت مدیریت و کارکنان آموزشگاه شهید «پیران»، مشارکت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی این شهرستان برگزار شد، گفت: سرنوشتی جز شهادت برای مجاهدان راستین الهی نمی‌توان متصور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدای دانش‌آموز و فرهنگی با رها کردن سنگر علم و دانش، سنگر مجاهدت در راه خدا برای حفظ دین و میهن را برگزیدند تا عزت و اقتدار این کشور حفظ شود و سرنوشتی به غیر از شهادت به عنوان بهترین نوع مرگ برای آنان متصور نیست.

امیری مدیر مدرسه شاهد شهید ابوالقاسم پیران نیز در این مراسم گفت: برگزاری پنجمین یادواره شهید پیران از جمله فعالیت‌های فرهنگی این آموزشگاه برای زنده  نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام دانش‌آموز و فرهنگی است.

وی افزود: امنیت واقتدار کشورمان به برکت جانفشانی شهدای عزیز است. و برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که می‌توان برای قدردانی در برابر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های آنان انجام داد و ما همواره مدیون خون مطهر شهدا هستیم.

خاطره‌گویی توسط همرزمان شهید پیران و نیز اجرای سرود توسط دانش‌آموزان با مضمون شهدای مدافع حرم و پخش کلیپ با موضوع دفاع مقدس و بیانات مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

در ادامه این مراسم از خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی با اهدا لوح تقدیر و شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرماندار زرقان از برگزاری کنگره شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: کنگره شهدا با یادواره‌های محله‌ای آغاز شده و در ۳۱ خردادماه پایان می‌یابد.

نخستین جلسه کنگره شهدا در شهرستان زرقان امروز، ۲۵ فروردین‌ماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در سالن جلسات فرمانداری زرقان برگزار شد.

فرماندار زرقان در این نشست با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، گفت: این اقدام حرکتی برای انتقال سیره و منش شهدا است، تا از این طریق روحیه امیدآفرینی در جامعه بیشتر تقویت شود.

مهدی شکرپور بیان کرد: مهم‌ترین هدف در برگزاری این کنگره حفظ و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و انتقال آن به نسل آینده و آیندگان است.

وی اظهار کرد: کنگره شهدا در شهرستان زرقان با یادواره‌های خانگی و محله‌ای آغاز می‌شود و در ۳۱ خردادماه با برگزاری نمایشگاه، شب شعر و یادواره کلی و مشترک به پایان می‌رسد.

فرماندار زرقان در پایان از عموم مردم زرقان، فعالین فرهنگی، رزمنده‌ها، جانبازان و ایثارگران دعوت کرد که در امر برگزاری این یادواره‌ها شرکت و باعث تقویت روحیه ایثار و شهادت شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان فریمان
  • زمان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام شد
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد