Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:32:45 GMT

بازیگر «محله چینی‌ها» درگذشت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۴۴۱۴

بازیگر «محله چینی‌ها» درگذشت

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «یو.اس.‌ای تودی» نوشت: «رنس هاوارد»، بازیگر و کارگردان باسابقه سینما و پدر «ران هاوارد» فیلمساز مشهور آمریکایی در سن ۸۹ سالگی درگذشت.

«رنس» در فیلم «یک ذهن زیبا» و «آپولو ۱۳» که از مهم‌ترین کار‌های پسرش محسوب می‌شوند، بازی کرده بود. او متولد ۱۷ نوامبر ۱۹۲۸ در اوکلاهما بود و از کودکی بازی در تئاتر را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هاوارد» در جوانی راهی نیویورک شد و با پسرش «ران» در فیلم «سفر» همبازی شد. او بعد‌ها در فیلم هایی، چون «بِن مهربون»، «والتون ها»، «زن جلودار» و «مسترسون خفاشه» ایفای نقش کرد. آخرین بازی او سال ۲۰۱۳ در فیلم «نبراسکا» رقم خورد.

«رنس هاوارد» در شش فیلم «مرد موسیقی»، «محله چینی ها»، «آپولو ۱۳»، «یک ذهن زیبا» و «فراست/نیکسون» و «نبراسکا» که همگی نامزد اسکار بهترین فیلم بودند، نقش آفرینی کرد. در این میان «یک ذهن زیبا» که توسط «ران هاوارد» کارگردانی شده، موفق به دریافت این جایزه شد.

«ران» در چندین فیلم خود از جمله «پیله»، «روزنامه»، «فرشتگان و شیاطین» و «شیرجه» به پدرش نقشی داد. «راسل کرو» ـ. بازیگر «یک ذهن زیبا» و «گلادیاتور» ـ. و «جاش گد» کمدین و بازیگر از جمله چهره‌هایی بودند که تاسف خود را از شنیدن خبر درگذشت «رنس هاوارد» در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده و به پسرش تسلیت گفتند.

 

انتهای پیام/

  تسلیت کمدین هالیوود به کارگردان «یک ذهن زیبا»

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ماجراجویی نوشاد در عربستان با جایزه میلیاردی

نفر اول تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات گرند اسمش عربستان مقابل حریف چینی باخت و به یک چهارم نرسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نوشاد عالمیان که با برتری مقابل نفر چهارم دنیا به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات گرند اسمش عربستان صعود کرده بود، امروز مقابل لین شیدونگ دیگر بازیکن چینی قرار گرفت و در نهایت 3 بر یک بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

این مسابقه حساس در گیم اول با نتیجه ۱۱ بر ۷ به سود حریف چینی دارنده رنکینگ ۱۵ دنیا خاتمه یافت.

در گیم دوم عالمیان با شایستگی توانست ۱۱ بر ۸ این گیم را به سود خود به پایان برساند و کار به تساوی کشیده شود.

در گیم سوم کار نزدیک و پایاپای پیش رفت اما در نهایت لین شیدونگ جوان توانست ۱۵ بر ۱۳ پیروز این گیم شود و نتیجه بازی را ۲ بر ۱ به سود خود کند.

گیم چهارم این بازی بازهم با سرویس های ویرانگر عالمیان آغاز شد اما در ادامه لین شیدونگ از سرعت بالای خود استفاده کرد و توانست ۱۱ بر ۹ در این گیم نیز به پیروزی دست یابد تا در مجموع با حساب ۳ بر ۱ این بازی را به سود خود به پایان ببرد.

عالمیان با حذف در مرحله ۱/۸ پایانی مسابقات گرند اسمش عربستان، ۱۷ هزار دلار جایزه نقدی (با نرخ دلار ۶۰ هزار تومانی می‌شود یک میلیارد تومان) و ۴۰۰ امتیاز رنکینگ به اندوخته امتیازات خود اضافه کرد.

نوشاد در این رقابت‌ها بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و 4 بازیکن را شکست داد که قطعا در رنکینگ آینده او تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • پایان ماجراجویی نوشاد در عربستان با جایزه میلیاردی
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • «برنارد هیل» درگذشت
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • بازیگر مطرح تایتانیک درگذشت
  • برنارد هیل درگذشت
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت