Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا قلی پور در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مراسم معارفه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار کرد:به هر حال امروز جلسه اول معارفه بود و هیچ اتفاق تصمیمی خاصی گرفته نشد.در هر صورت اولین جلسه رسمی ما قرار است هفته آینده و با حضور 15ورزشکار برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:در جلسه هفته آینده در نظر داریم یک سری از تصمیمات از جمله آئین نامه داخلی خود کمیسیون و همچنین انتخاب رئیس،نائب رئیس و 6نفر از اعضایی که قرار است در کمیته اجرایی حضور داشته باشند را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهیم و آن را به تصویب برسانیم.

عضو کمیسیون ورزشکاران درمورد اینکه قرار است این کمیته چه کارهایی را برای سایر ورزشکاران انجام دهد،گفت:کسانی که در این کمیسیون حضور دارند افرادی هستند که از طرف جامعه ورزشی و خود ورزشکاران انتخاب شده اند و با توجه به این امر مطمئنا وظیفه سنگینی بر عهده ماست تا بتوانیم تصمیمات مهمی را برای سایر قهرمانان ارزنده کشورمان که در اردوهای تیم ملی حضور دارند،بگیریم.امیدوار هستم بتوانیم شرایطی را مهیا کنیم و همچنین تصمیماتی که در کمیته ملی المپیک گرفته می شود بیشتر به نفع ورزشکاران باشد.

عضو تیم ملی ووشو در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات این کمیسیون می تواند به نفع ورزش کشورمان باشد یا خیر،پاسخ داد:باید بگویم این کمیسیون در دوره های گذشته انتصابی بود اما در این دوره قضیه متفاوت است و چون این انتخابات توسط سایر ورزشکاران صورت گرفته است این وظیفه کمیته ملی المپیک را دشوارتر از گذشته می کند  زیرا باید به تصمیمات گرفته شده توسط ورزشکاران نه تنها گوش دهند بلکه حتی آن را هم به تصویب برسانند و چنانچه این مسائل از سوی کمیته ملی المپیک رعایت نشود باید بگویم در آن صورت واقعا باید برای ورزش ایران تاسف خورد.زیرا تمام کسانی که در اینجا حضور دارند جزء قهرمان بازی های المپیک،جهانی و آسیایی به حساب می آیند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگ ژو در پایان افزود:کیومرث هاشمی در جلسه امروز نکاتی را که مدنظرش بود برای ما بازگو کرد و این امر نشان می هد که این کمیسیون برای کمیته ملی المپیک بسیار حائز اهمیت است و امیدوار هستم بتوانیم از شرایطی که کمیته ملی المپیک قرار شده برای مان فراهم کند به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات قلی پور در مورد مراسم معارفه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم