Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، پایگاه ریحانه النبی به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران زینب کبری(س)سلطانیه در هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س)و اعضای شورای حوزه افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه در این مراسم گفت: با افتتاح یک پایگاه جدید و جذب نیروهای متعهد و انقلابی ، امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر بر جریان ها و گروه هایی که با ایجاد شبه های  گوناگون به خصوص شبهات اعتقادی سعی در جذب جوانان دارند غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

سرگرد محمدحسین سلیمی در ادامه از زحمات و تلاش های همه افرادی که زمینه افتتاح پایگاه را فراهم اوردند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود