Web Analytics Made Easy - Statcounter

آن‌ها را می‌توانید به صورت افقی روی دیوار آویزان کنید و یا چند آویز گل را به شکل عمودی کنار هم روی دیوار بگذاریدبه گزارش بلاغ، آویز گل کاغذی به دیوار‌های خالی و ساده، رنگ و تنوع می‌افزاید و در ضمن با این آویز گل‌ها می‌توانید، فضای اتاق مهمانی‌های تولد، عروسی و یا هر جشن دیگر را تزئین کنید. آن‌ها را می‌توانید به صورت افقی روی دیوار آویزان کنید و یا چند آویز گل را به شکل عمودی کنار هم روی دیوار بگذارید (شکل ۱).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب را به نقل از سایت کاویاب می‌خوانیم.

 

لوازم مورد نیاز:
الگوی گل‌های کوچک و بزرگ و برگ
کاغذ کپی
مقوای کاردستی و رنگ‌های متنوع
مداد
قیچی کاغذ
کاغذ کرپ (الیاف درشت)
چسب داغ تفنگی
طناب بافته شده با ضخامت ۱.۵۲ و طول ۱۰۰ سانتی‌متر
یک متر روبان برگ (اختیاری)
روش ساخت:
ساخت گل‌های کوچک و برگ‌ها
مرحله ۱

الگو‌های گل‌های کوچکی را که از قبل آماده کرده‌اید روی مقوا‌های کاردستی از رنگ دلخواه‌تان گذاشته و طرح گل مورد نظرتان را از درون آن برش بزنید (شکل‌های ۲ و ۳).

 

نکته: بنابر آویزگلی که می‌خواهید درست کنید باید به اندازه کافی گل و برگ برش بزنید. در اینجا ما قصد داریم آویزگلی به طول یک متر و بیست سانتی‌متر آماده کنیم؛ بنابراین به حدود ۲۰ گل کوچک و بزرگ از رنگ‌های متنوع نیاز داریم. گل‌ها در گروه‌های سه‌تایی با فاصله ۵ تا ۷ سانتی‌متر از یکدیگر روی طناب قرار می‌گیرند.

مرحله ۲

گلبرگ‌های گل را به شکل قیف جمع کنید و انتهای آن را با چسب داغ محکم کنید. مانند شکل ۴، انواع برگ‌ها و گل‌ها را آماده کنید. سپس برخی از گل‌ها را به شکل قیف درآورید و همچنین برگ‌ها را از وسط تا بزنید.

مرحله ۳

یک نوار از کاغذ کرپ (الیاف درشت) به طول و عرض ۱۲ سانتی‌متر برش بزنید (شکل ۵).

مرحله ۴

اکنون آن را ۵ سانتی‌متر به ۵ سانتی‌متر تا بزنید تا به شکل ۶ برسید.

مرحله ۵

در این مرحله روی یک طرف کاغذ، برش‌های نازک ایجاد کنید (شکل ۷).

سپس نوار را کاملا بچرخانید و انتهای آن را با چسب داغ محکم کنید (شکل ۸).

مرحله ۶

اکنون انتهای این نوار برش زده شده را به وسط گل‌های آماده شده تان بچسبانید (شکل ۹).

مرحله ۷

این بخش اختیاری است. می‌توانید لبه گلبرگ‌های گل قیفی‌تان (که البته شبیه زنگوله شده است) را به سمت داخل تا بزنید و شکل فنجان به آن بدهید (شکل ۱۰).

ساخت گل‌های بزرگ
مرحله ۸

برای برش زدن گل‌های بزرگ، درست مانند گل‌های کوچک، از الگو‌های آماده شده استفاده کنید و آن‌ها را از مقوا‌های رنگی کاردستی برش زده و درآورید (شکل ۱۱).

مرحله ۹

با استفاده از مراحل ۳ تا ۵، پرچم‌های گل کاغذی‌تان را آماده کنید و با چسب داغ به مرکز گل‌های بزرگ بچسبانید (شکل ۱۲).

مرحله ۱۰

اکنون گلبرگ‌های گل بزرگ را جمع کرده و گل را به شکل زنگوله درآورید (شکل ۱۳).

طرز ساخت برگ پیچک (اختیاری)
اگر مایل باشید می‌توانید دورادور طناب‌تان را با روبان برگ بپوشانید و در انتهای هر طرف حدود ۸ سانتی‌متر نیز اضافی بگذارید. هر دو طرف طناب که روبان برگ روی آن قرار گرفته را با چسب داغ محکم کنید (شکل ۱۴).

مرحله آخر

اکنون تمام گل‌های آماده شده را به روی طناب با استفاده از چسب داغ بچسبانید. این کار را متنوع انجام دهید تا آویزگل‌تان زیباتر شود (شکل ۱۵).

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • کاشت هل در گلدان به آسان ترین روش در خانه
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در معابر پرتردد