Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در پی وخامت حال جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، در پی وخامت حال جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بیانیه ای را صادر کرد.

شیخ حسین الدیهی در این بیانیه آورده است: آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر ملی و مذهبی بزرگی است که اکثریت مردمی و سیاسی بحرین به رهبری وی پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می افزاید: اطلاعات دقیق حاکی از وخامت اوضاع سلامتی ایشان است بویژه اینکه ایشان مدت هاست مورد محاصره و حبس خانگی قرار دارند که این امر اهانت به مردم بحرین علی الخصوص شیعیان است.

الدیهی ادامه داد: جهان امروز برای نجات جان شیخ عیسی قاسم در مقابل مسئولیت اخلاقی و انسانی مهمی قرار دارد. وخامت اوضاع جسمانی ایشان زنگ هشداری برای همه در داخل و خارج است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳

به گزارش "ورزش سه"، جذب مهاجم با کیفیت در سال‌های اخیر چالش بزرگ پرسپولیس بوده و آنها هر فصل گزینه‌های داخلی و خارجی بسیاری را بررسی می‌کنند. ضعف لیگ ایران در داشتن مهاجمان گلزن پرتعداد اتفاقی انکار ناپذیر است و در مارکت خارجی نیز پرسپولیس نتوانسته بازیکن با کیفیتی را در اختیار بگیرد.

در این فصل پرسپولیس سراغ نبیل باهویی و شهاب زاهدی رفت که هر دو در زمستان جدا شدند. شهاب که عملکرد نسبتا بهتری داشت و ۶ گل در لیگ زده بود با سودای حضور در ژاپن پرسپولیس را ترک کرد تا خط حمله این تیم بازهم کمبود بازیکن داشته باشد.

حالا پرسپولیس در خط حمله تنها عیسی آل‌کثیر را به عنوان بازیکن باتجربه دارد که در زمستان دوباره پرسپولیسی شده است. او در شروع کارش در پرسپولیس سه گل در لیگ و حذفی زد که عملکردی امیدوار کننده بود اما بزرگ‌ترین آفت برای او می‌تواند نداشتن رقیب در خط حمله باشد.

پرسپولیس به جز عیسی در خط حمله تنها ابوالفضل بابایی جوان را در اختیار دارد و نبودن عیسی در فضای رقابتی می‌تواند حتی به ضرر او شود. او فصل گذشته پس از پایان مصدومیت شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی را با انگیزه بالایش نیمکت نشین کرده بود اما حالا تنها گزینه کادرفنی در خط حمله محسوب می‌شود.

این شرایط در تیم فصل اول برای شهاب زاهدی نیز وجود داشت و به نظر می‌رسد عیسی آل‌کثیر باید تلاش کند هر بازی بهتر از دیدار قبلی خود باشد. او در دربی و بازی پیکان چند موقعیت خوب از دست داد که اگر رقیب داشت ممکن بود برایش گران تمام شود و کمی از ترکیب اصلی دور بشود.

دیگر خبرها

  • ببینید| سخنان کاظم صدیقی درباره ملاقات آقای بهجت با حضرت عیسی در مشهد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • واکسیناسیون یک میلیون و ۵۳۴ هزار رأس دام علیه تب برفکی در زنجان
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳
  • میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک