Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 4 و 5 آذرماه در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا، یونس امامی و امین طاهری در اوزان 65 و 125 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مدال طلای ایران در رقابت‌های کشتی آزاد امید‌های جهان +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از زیر فشار خارج شد/ تاریخ‌سازی یا ابتلا به سرنوشت دیوید تیلور؟

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با نتیجه‌ای عجیب و دور از انتظار همراه بود؛ جاییکه دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک و نام آشناترین کشتی گیر تاریخ برای ایرانی‌ها با سابقه ۵ پیروزی و یک شکست مقابل حسن یزدانی، برابر آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدالی‌های طلای امید‌های جهان ۲۰۲۳، نقره جوانان جهان ۲۰۱۸ و برنز نوجوانان جهان ۲۰۱۷ در ۲ مبارزه پیاپی با نتایج ۴ بر یک و ۳ بر یک تن به شکست و ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

ناکامی تیلور در رسیدن به المپیک پاریس در شرایطی بود که بسیاری از کارشناسان او را بخت اصلی رسیدن به دومین طلای متوالی المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم می‌دانستند، اما آرون بروکس نیز با سرعت و قدرت بدنی بالای خود نشان داد می‌تواند رقیب جدی و سرسختی برای مدعیان این وزن در المپیک پاریس باشد.

اما حسن یزدانی نیز در شرایطی که می‌تواند با کسب دومین طلای المپیک به همراه یک نقره المپیک، چهره تاریخساز کشتی ایران شود، هنوز حضورش در المپیک قطعی نیست و راه سختی را در پیش دارد.

یزدانی اندکی پس از قبول پنجمین شکست در فینال مسابقات جهانی سال گذشته مقابل دیوید تیلور که با ضربه فنی همراه بود، کتف مصدوم خود را جراحی کرد، اما هنوز و در فاصله تنها ۳ ماه مانده به المپیک پاریس به تمرینات کشتی بازنگشته است.

از سوی دیگر با توجه به تجربه ناموفق حضور کامران قاسمپور، دارنده ۲ مدال طلای جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم و با توجه به شرایط نامشخص یزدانی از نظر آمادگی بدنی، قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم بازگشت و قرار است رقیب سرسخت یزدانی برای رسیدن به المپیک پاریس باشد.

حال در چنین شرایطی و با توجه به بیرون آمدن یزدانی از زیر فشار روانی مبارزه با دیوید تیلور در المپیک‌پاریس، باید دید آیا این کشتی گیر سرانجام می‌تواند از این فرصت استثنایی استفاده کند و با رسیدن به شرایط ایده آل بدنی و برتری مقابل کامران قاسمپور، راهی المپیک شود و از این فرصت استثنایی برای رسیدن به دومین طلای المپیک استفاده کند یا او نیز به سرنوشت رقیب آمریکایی خود دچار می‌شود و وداع تلخی با المپیک خواهد داشت؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • حسن یزدانی از زیر فشار خارج شد/ تاریخ‌سازی یا ابتلا به سرنوشت دیوید تیلور؟
  • ابتلای حسن یزدانی به درد دیوید تیلور؟
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!