Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور در حالی از راه رسید که بی تردید همه بازی‌های این هفته تحت تاثیر دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول کشور امروز با انجام ۹ بازی در شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود و جدا از بازی‌های حساس امروز، دیدار تیم‌های نساجی و نفت مسجد سلیمان قطعا از درجه‌ای از حساسیت برخوردار است که می‌تواند همه بازی‌های این هفته را تحت الشعاع خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی‌های هفته پانزدهم مس رفسنجان و ماشین سازی در رفسجان با هم دیدار می‌کنند، مس کرمان در خانه از فجر سپاسی پذیرایی می کند، ایرانجوان میهمان اکسین البرز است، برق جدید و آلومینیوم اراک در شیراز به مصاف هم می روند، شهرداری در تبریز میزبان گل گهر سیرجان است، بادران در قم با صبا دیدار می کند، راه آهن و ملوان در خانه راه آهن با یکدیگر دیدار می‌کنند و بالاخره شهرداری ماهشهر از خونه به خونه پذیرایی می‌کند.

* نساجی قائمشهر - نفت مسجد سلیمان
گرچه دو تیم در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند، اما نفتی‌ها چنان حاشیه امنیتی برای خود ایجاد کرده‌اند که حتی شکست در این دیدار هم نمی‌تواند صدر جدول را از شاگردان فکری بگیرد.  اما شکست و یا حتی مساوی برای نساجی می تواند منجر به سقوط چند پله‌ای این تیم در جدول شود.

نساجی به همراه دو تیم بادران و برق شیراز ۲۶ امتیازی بوده و رقابت تنگاتنگی برای احراز جایگاه دوم جدول دارند. پاشازاده خوب می داند اگر قافیه را در خانه ببازد تبعات سنگینی در جدول انتظارش را می کشد. چرا که برق و بادران روی کاغذ حریفانی به مراتب ساده تر نسبت به نفت مسجد سلیمان را پیش رو دارند و پیروزی برای این دو تیم تا حدودی قابل پیش‌بینی است.

حساسیت این بازی فراتر از حساسیت های جدولی است و وقتی بر شدت آن افزوده می شود که می بینیم سرمربی کنونی نفتی‌ها فصل گذشته سرمربی تیم حریف بوده است و ورزشگاه شهید وطنی و جو حاکم بر آن برای او به هیچ وجه بیگانه نیست.

نفتی‌ها به همراه بادران با ۱۹ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند و در فاز تهاجمی بسیار زهراگین و خطرناک هستند. پیمان میری و میلاد میداودی با ۴ و احمد داودی با ۳ گل زده خطرناک ترین بازیکنان این دو تیم در خط حمله هستند. مسجد سلیمانی تنها ۶ بار گل خورده‌اند و از این حیث در صدر جدول تیم‌های لیگ یکی هستند.

در  تیم نساجی که با ۱۷ گل زده و ۱۰ گل خورده و ۲۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، یک مدافع به اسم مجتبی ممشلی با ۵ گل بهترین گلزن است و این نشان می دهد که شاگردان پاشازاده برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از ضربات ایستگاهی دارند.

این بازی از ساعت ۱۴ امروز و به میزبانی تیم نساجی در قائمشهر برگزار می شود.

* برق جدید شیراز - آلومینیوم اراک
شاگردان داود مهابادی به هیچ چیز به جز پیروزی در این بازی و کسب امتیازات کامل فکر نمی کنند. آنها به پیروزی فکر می کنند و امیدوار به لغزش نساجی در خانه مقابل صدرنشین هستند تا بتوانند لااقل یک پله در جدول صعود کرده و یا حتی در شرایطی خاص به رده دوم جدول هم چنگ بیندازند. البته شرایط بالای جدول به گونه‌ای است که نتیجه بازی نفت و نساجی در هر صورت می‌تواند به سود تیم برق جدید شیراز باشد، منوط به این که این تیم برنده از میدان خارج شود.

شیرازی‌ها همچون نساجی و بادران ۲۶ امتیازی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار گرفته‌اند. شرایط دو تیم در جدول کاملا قرینه یکدیگر است. یعنی برق در رده چهارم جدول قرار دارد و آلومینیوم از پایین جدول چهارم است. برقی ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند و آلومینیومی ها در تلاطم حفظ خود در لیگ دسته اول هستند.

* بادران - صبا
بادران نیز همچون برق جدید شیراز با تمام قوا در خانه خود به مصاف تیم بحران زده صبا می‌رود به این امید که پیروزی‌اش در این دیدار همراه با اتفاقات در بالای جدول در نهایت به سود این تیم تمام شود. شاگردان محمد ربیعی ساق های شان در چمن سبز است و گوش شان به اتفاقات شیراز و قائمشهر.

بادرانی‌ها می‌توانند در صورت پیروزی در این بازی به ظاهر ساده خانگی یا به رده دوم جدول صعود کنند و یا حداقل فاصله امتیازی شان با صدر جدول را کم کنند. و البته به شرط مساوی شدن دیدار بزرگ هفته پانزدهم به هر دو هدف خود به شکل همزمان برسد.

* شهرداری ماهشهر - خونه به خونه
از دیگر بازی های مهم هفته پانزدهم دیدار تیم‌های پنجم و دوازدهم جدول است. خونه به خونه که با جواد نکونام جان گرفت و تاحدودی به صف مدعیان پیوست، برای حفظ موقعیت نسبتا خوبش در جدول کار چندان ساده ای در پیش ندارد و باید در ماهشهر به مصاف تیمی برود که گرچه از لیگ دسته دوم به لیگ یک صعود کرد اما شرایط مطلوبی در لیگ یک دارد و توانسته بازی های خوبی ارائه داده و نتایج قابل قبولی بگیرد.

خطرناک ترین و گلزن ترین بازیکن این فصل لیگ دسته اول یک هافبک به اسم فرشید پاداش است که با ۹ گل زده تا به اینجای کار آقای گل مسابقات محسوب می شود و حادم پاکدل از ماشین سازی و اویس کردجهان از ایرانجوان با ۸ گل در تعقیب او هستند. بهترین گلزن تیم خونه به خونه هم یک مهاجم به اسم روح الله باقری است. بازیکنی که در سال های اخیر جزو گلزنان برتر لیگ دسته اول بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل

باشگاه نساجی بیانیه ای منتشر کرد.

طرفداری | خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک میزبان دریا بابل بود.

خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک برد دراماتیکی مقابل دریا بابل کسب کرد. حیبر با برد پرگل 4-3 دریا بابل را در خانه مغلوب کرد اما این بازی حاشیه هایی هم داشت.

برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی خیبر خرم آباد با لباس نساجی حضور داشتند که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه نساجی رو به رو شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد