Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@16:35:07 GMT

موناکو 1-2 پاری سن ژرمن: صدرنشینان بلامنازع

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۵۳۲۶

موناکو 1-2 پاری سن ژرمن: صدرنشینان بلامنازع

پاری سن ژرمن موفق شد با یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل موناکو، اختلاف امتیاز را در صدر جدول به عدد 9 برساند. 

طرفداری - از چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ 1 فرانسه، از ساعت 23:30، موناکو میزبان پاری سن ژرمن بود. 

 مشخصات بازی 

تورنمنت: لوشامپیونه فرانسه

تاریخ: یکشنبه 5 آذر 1396

ساعت: 23:30

استادیوم: استید لوییس

گلزنان:ادینسون کاوانی (19)، نیمار (52-پنالتی) برای پاری سن ژرمن

ژائو موتینیو (81) برای موناکو

 ترکیب ابتدایی و آمار بازی 

آمار اختصاصی طرفداری همراه با جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 گزارش بازی 

بازی جذاب آغاز شد. در همان دقیقه 2، ام باپه با پاس عمقی نیمار در موقعیت خوبی قرار گرفت اما توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. پاری سن ژرمن در همان دقایق ابتدایی چند حمله خطرناک تدارک دید. در دقیقه 8 ضربه دراکسلر از کنج محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه موناکو به بیرون رفت. در دقیقه 15 شوت نیمار از بیرون محوطه جریمه دفع شد اما حملات پاریسی ها در دقیقه 19 ثمر داد. یولیان داکسلر در محوطه جریمه کاوانی را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و مهاجم اروگوئه ای، با یک ضربه پای راست توپ را به طاق دروازه زد. 

پس از گل موناکو کمی تهاجمی تر شد و چند بار به سوی دروازه مهمانش حمله کرد اما حملات آنها تاثیر لازم را نداشت. بازی در ادامه نیمه اول آرام تر و بدون موقعیت خطرناک روی دروازه ها دنبال شد. در دقیقه 42 شوت از راه دور فالکائو برگشت داده شد و در دقیقه 43 ضربه دراکسلر توسط سوباشیچ مهار شد تا بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود پاری سن ژرمن به پایان برسد. 

بازی آرام در نیمه دوم آغاز شد و با اولین حرکت جدی، پاری سن ژرمن به گل دوم رسید. توره بر روی نیمار خطای پناتلی مرتکب شد و در دقیقه 52 فوق ستاره برزیلی، این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. پس از گل نیز دوباره بازی آرام دنبال می شد و خطر خاصی روی دروازه ها شاهد نبودیم. پی اس جی با مالکیت توپ و نگه داشتن آن در مرکز زمین، به خوبی مانع حملات موناکو شده بود. همچنین مهاجمان حریف پر اشتباه بودند. در دقایق 70 و 71 شوت ام باپه و فالکائو از راهی دور، با فاصله زیاد به بیرون رفت. بین دقیقه 70 تا 75 پاری سن ژرمن چند حمله خطرناک ترتیب داد. شوت ام باپه و ضربه سر کاوانی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

در سوی مقابل، در دقیقه 81 موناکو موفق شد یکی از گل ها را جبران کند. موتینیو از روی یک ضربه آزاد، با پای راست دروازه را به زیبایی باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد. در دقیقه 86 شوت فالکائو از پشت محوطه جریمه در مرکز دروازه توسط آرئولا مهار شد. در دقیقه 89 نیز ضربه پای چپ دی ماریا از پشت محوطه جریمه توسط سوباشیچ مهار شد. 

 شرح گل ها

موناکو 0-1 پاری سن ژرمن، کاوانی (دقیقه 19): یولیان داکسلر در محوطه جریمه کاوانی را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و مهاجم اروگوئه ای، با یک ضربه پای راست توپ را به طاق دروازه زد. 

موناکو 0-2 پاری سن ژرمن، نیمار (دقیقه 52): آلامی توره در محوطه جریمه خودی روی نیمار خطای پنالتی مرتکب شد و فوق ستاره برزیلی خودش این پنالتی را به گل تبدیل کرد. 

موناکو 1-2 پاری سن ژرمن، موتینیو (دقیقه 81): از روی یک ضربه ایستگاهی، موتینیو پشت توپ ایستاد و با یک ضربه پای راست به زیبایی دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد. 

 خلاصه بازی 

تکمیل می شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود