Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت :"

 منصور مرادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر کارگروه ویژه کمیسیون متبوعش به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اظهار داشت:اعضای کارگروه در این سفر از شهر سرپل‌ذهاب و روستاهای اطراف این شهر بازدید کرده و وضعیت زلزله‌زدگان و میزان خسارات وارد شده را بررسی و ارزیابی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعضای کارگروه در این سفر دیداری با آقای بازوبند استاندار کرمانشاه در محل فرمانداری سرپل ذهاب داشتند، افزود: در این نشست طبق آمار استاندار و سایر مسئولان ذیربط تا روز(چهارشنبه 2آذر) 1800 میلیارد تومان به دستگاه‌های دولتی خسارت  وارد شده است که امکان افزایش آن در طی روزهای آینده وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه زیر ساخت‌های شرکت برق چندان مناسب نبوده، تصریح کرد: بر اثر وقوع زلزله ترانس‌های برق از بین رفته‌اند که این اتفاق سبب شده تا برق مناطق زلزله‌زده قطع شود.

مرادی عنوان کرد: امیدواریم  که وقوع چنین حوادثی هشداری برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی از جمله آب، برق و گاز شود  تا پس از این تاسیسات را به‌گونه‌ای بسازند تا بر اثر زلزله و یا حوادث دیگر آسیبی به آنها وارد نشود چرا که با آسیب دیدن این تاسیسات بر اثر وقوع حوادث مردم دچار مشکل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون میزان دقیق خسارات وارد شده به مردم بر آورد نشده، گفت: بر اثر این زلزله منازل مسکونی در بسیاری از روستاها تخریب و یا دچار ترک‌هایی شدند که دیگر قابل سکونت نیستند. همچنین هزاران راس از دام‌های مردم منطقه از بین رفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تصریح کرد: در جلسه‌ای که کارگروه اعزامی کمیسیون با استاندار داشتند غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون از استاندار و سایر مسئولان ذیربط خواست تا آمار دقیقی از میزان خسارات وارده به مردم نیز در اختیار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قرار دهند تا تدابیر لازم برای کاهش مشکلات زلزله‌زدگان اندیشیده شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه ناپایداری‌های جوی از جمله طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی استان خسارت وارد کرد، گفت: با تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مشکل برق‌رسانی در برخی نقاط استان برطرف شد. - اخبار استانها -

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به مجموع بارش باران در ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: این سامانه بارشی که شب گذشته از استان بوشهر خارج شد در مجموع بیشترین باران در گناوه با 54.4 میلیمتر ثبت شد.

وی با بیان اینکه پس از گناوه بیشترین باران در شهرستان جم با 45.1 میلیمتر گزارش شده است، گفت: بندر امام حسن(ع) دیلم 40.7 میلیمتر باران بارید و شهر دیلم نیز شاهد بارش 295 میلیمتر باران بود.

مدیرکل بحران استان بوشهر به میزان بارش باران در دیگر نقاط استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: در سامانه بارشی فعلی، در خارگ 27، دشتی 22، برازجان 19.4، اهرم تنگستان 15.5، بوشهر 15.2، کنگان 12، بندر دیر 10.1 و عسلویه 3.8 میلیمتر بارش باران ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری جوی به تأسیسات برق استان خسارت وارد کرد، گفت: سامانه بارشی همراه با طوفان شدید به برخی از زیرساخت‌های برق‌رسانی استان بوشهر خسارت وارد کرد که با تلاش به موقع توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مشکلات برق‌رسانی در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد و اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به ۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد