Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@15:34:30 GMT

کاهش سود تسهیلات طرح‌های اقتصادی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۶۷۲۵

کاهش سود تسهیلات طرح‌های اقتصادی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهراب مختاری مدیرکل تعاون استان فارس در کارگروه اشتغال و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان جهرم، گفت: ۱۸ روستا در شهرستان جهرم با وجود داشتن تعاونی شرایط بهره‌گیری از لایحه اشتغال روستاییان را دارند.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال در این شهرستان، اظهار داشت: جهرم در هفت ماهه نخست امسال یک هزار و ۳۸ رویش شغلی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری با اشاره به طرح اشتغال پایدار روستاییان، افزود: این طرح یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که شیوه‌نامه این طرح ابلاغ شده و در دست اقدام است، اما شیوه‌نامه طرح حمایتی هنوز ابلاغ نشده است.

مدیرکل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی پس از بهره‌برداری ۲ تا ۸ درصد کاهش سود تسهیلات خواهند داشت، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی جهرم نیز شامل بالاترین درصد ممکن کاهش سود خواهد شد.
انتهای پیام/ر

منطقه ویژه اقتصادی جهرم بالاترین کاهش سود تسهیلات را خواهد داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد

استاندار همدان از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد خبر داد و گفت: از ۱۷ هزار تعهد اشتغال‌زایی استان در سال جاری هفت هزار و ۵۵۰ نفر به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در دیدار با فرماندار، مدیران اجرایی، قضایی، انتظامی و اعضای شورای اسلامی شهر فامنین، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد مانند استقرار واحدهای ساخت خودرو و موتورسیکلت‌های برقی در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: در وحدت و انسجام خیر و برکت وجود دارد و اختلاف چیزی جز اتلاف وقت و تحمیل هزینه به مردم نخواهد داشت.

استاندار همدان، بیان کرد: در شهرستان فامنین انسجام و تشریک مساعی در ساختار دولتی، حاکمیتی و شهری دیده می‌شود. انسانی که خوبی و محاسن دیگران را ذکر می‌کند سخاوتمند است و این ویژگی در مدیران شهرستان فامنین دیده می‌شود.

وی بیان کرد: از 17 هزار تعهد اشتغال‌زایی استان در سال جاری هفت هزار و 550 نفر به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص پیدا کرد تا شاهد بیکاری دانشگاهیان نباشیم.

استاندار همدان عنوان کرد: عزم و اراده دولت و حضورمان بر رفع مشکلات شهرستان فامنین است و با تخصیص اعتبارات و توجه به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد این مهم پیگیری می‌شود.

قاسمی فرزاد، گفت: برنامه‌های روستا محور، منطقه و محله محور با روح حاکم بر دولت سازگار است و همه خادم مردم، سرباز رهبرمعظم‌انقلاب و مجری سیاست‌های دولت هستیم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: این عملیات به فرموده رئیس‌ جمهور سایه‌ جنگ را دور کرد و قدرت بازدارندگی نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی را نشان جهانیان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید