Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام آلیانی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 12 اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی در یک منزل مسکونی خالی از سکنه به سامانه 125، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 12  ساعت 21:12 دقیقه شب گذشته به محله  مرتضی گرد اعزام شدند.

 آلیانی با بیان اینکه هنگامی که به محل حادثه رسیدیم دود و آتش از طبقه دوم ساختمان سه طبقه خارج می شد، افزود: نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل حادثه به دوگروه تقسیم شدند و به دلیل نبود ساکنان منزل طبقه دوم و همچنین بسته بودن در ورودی این واحد مسکونی، بلافاصله با ابزار ویژه درب اصلی را باز کرده و وارد خانه  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: آتش نشانان با قطع برق و گاز و استفاده از تجهیزات خاموش کننده و دستگاه تنفسی به کانون آتش در داخل منزل 65 مترمربعی نزدیک شده وبا تلاش فراوان و با استفاده از یک رشته لوله آب پرفشار، شعله های آتش را کنترل و از سرایت آن به طبقات دیگر جلوگیری کردند.
این فرمانده آتش نشانی با بیان اینکه علت وقوع این آتش سوزی و نیز خسارات وارده از سوی تیم کارشناسی منطقه 4 آتش نشانی در دست بررسی است، تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.   انتهای پیام/   آتش سوزی در یک منزل مسکونی در «مرتضی گرد» حادثه ساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه در حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند، افزود: آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6094808

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس