Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ تازه‌ترین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»، با اجرای علیرضا بدیع شاعر و مجری تلویزیون در حوزه هنری برگزار شد.

بدیع در آغاز این برنامه از برگزاری ویژه برنامه اتفاق ترانه در ماه بعد و به مناسبت «شب یلدا» خبر داد و از شاعران و شرکت کنندگان در این مراسم خواست تا با اشعار زیباشان زینت بخش این محفل در ماه آینده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهمانان ویژه بیست‌وششمین محفل «اتفاق ترانه»، یوسف تیموری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور بود. وی با بیان این که بسیار خوب است که جلسات ادبی در کشور برگزار می شود، اظهار کرد: خیلی عجیب است که اهالی سینما از چنین فضاهایی دور هستند. بازیگر باید مطالعه داشته باشد. البته خود من هم اهل مطالعه نیستم و بیشتر وقتم را صرف کارم و در کنار آن تمرین موسیقی و مدتی هم یادگیری و فعالیت در طراحی صحنه کرده‌ام. در حال حاضر نیز در حال تمرین تئاتری هستیم با عنوان «هنر» نوشته یاسمینا رضا و فرصت کمی برای مطالعه دارم.

همچنین در خلال گفت‌وگوی مجری برنامه با یوسف تیموری، علیرضا بدیع به انگشتر عقیق یوسف تیموری اشاره کرد و یوسف تیموری نیز توضیح داد: ما کمدین هستیم و کسی نمی داند در دل ما چه خبر است. این انگشتر عقیق را مادر شهید به من هدیه داده است و برای من بسیار ارزشمند است و همیشه آن را در دست دارم.

تیموری همچنین گفت: مقصر کم مطالعه بودنم، خودم هستم. در حال حاضر تصمیم گرفته‌ام در رشته بازیگری به دانشگاه بروم و ادامه تحصیل بدهم. همسرم ایرانی نیست و در تایلند مدیریت بازرگانی خوانده است و کمی به خاطر این مسائل نتوانستم به دانشگاه بروم و حالا می خواهم جبران کنم. دوست داشتم مطالعه زیاد داشته باشم. هر چند معمولا فیلمنامه و نمایشنامه می خوانم. اما فیلمنامه ها هیچ گاه مانند رمان ها نمی شود.

وی در بخش معرفی کتاب نیز گفت: کتاب «شهرت» نوشته مارک لورندز را برای مطالعه پیشنهاد می‌کنم. این کتاب درباره شهرت در نوع قدیم و نوع جدید است. در گذشته چیزهایی ارزشمند بود و بنا بر ارزش‌های واقعی، شهرت‌ها هم شکل می‌گرفت. باید سلیقه مردم را ارتقاء دهیم تا مردم به هر چیزی توجه نکنند و شهرت های کاذب شکل نگیرد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: مجموعه شعر «بال‌های بایگانی» سروده سیدحسن حسینی نیز اثری است که به تازگی به من معرفی شده و می خواهم این مجموعه را بخوانم و شعرخوانی را از این کتاب شروع کنم. در همین جمع قول می‌دهم کتاب بخوانم و مطالعه بیشتری به ویژه در زمینه شعر داشته باشم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) اشک‌های یوسف تیموری در تشییع رضا داوودنژاد (فیلم) شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است